خبر فوری

آمادگی جهاد دانشگاهی استان به منظور آموزش مهارتی نیروی انسانی در ساحل مکران

هرمزبان – سرپرست جهاددانشگاهی هرمزگان به اهمیت طرح توسعه مکران و توسعه اقتصادی این منطقه اشاره کرد و گفت: توجه به تربیت و آموزش مهارتی نیروی انسانی در حوزه شرق استان با توجه به طرح توسعه سواحل مکران امری ضروری است و جهاد دانشگاهی استان آمادگی خود را در خصوص همکاری در این زمینه را اعلام می دارد.

محمد دلپسند ظهر امروز(۲۹ اردیبهشت ماه) در آئین تجلیل از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان، افزود: در استان هرمزگان ظرفیت‌های زیادی برای جهش و تکاپو در حوزه‌های اقتصادی وجود دارد برهمین اساس جهاددانشگاهی بنا به رسالت خود در تربیت نیروهای مهارتی با جدیت به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت ورود پیدا کرده است.
وی خاطر نشان کرد: در استان شاهد جهش صنعتی به ویژه در شرق استان و سواحل مکران هستیم که باید برای جلوگیری از مسائل اجتماعی این گونه جهش در طولانی مدت، به سمت آموزش نیروی انسانی ماهر و توانمند بومی گام برداشت.

دل پسند افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی این قابلیت را دارد که بتوانند جهت آموزش و تربیت نیروهای انسانی با توجه به نیاز روز مناطق مختلف اقدام کند وهرمزگان نیز از این  قائله مستثنا نیست.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان به منظور توانمند سازی و مهارت آموزی نیروی انسانی استان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت کرده است، گفت: در خصوص برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت تا کنون اقدامات خوبی در استان انجام گرفته اما استان نیازمند دوره های آموزش عالی در حوزه های صنایع مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مراسم تجلیل از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان با حضور دکتر امید، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و پیمان دانش‌کار آراسته،معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی به نمایندگی از سه مدرس از دانشگاه‌های علمی کاربردی واحدشهرداری قشم، الومنیوم المهدی و جهاددانشگاهی و همچنین به صورت ویژه از دکتر موسی جاودان رییس سابق و دکتر میرزاده رییس فعلی این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید