خبر فوری

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت اعتبار نظام می‌شود

هرمزبان – جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی که مورد تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، موجب تقویت قدرت و اعتبار نظام و انقلاب اسلامی ایران در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی می‌شود.

سرهنگ هدایت الله امیری روز چهارشنبه در نشست روشنگری مجازی با موضوع انتخابات، بصیرت افزایی و همچنین طرح تحول محلات افزود: به عنوان بسیجی و سرباز ولایت وظیفه داریم که تمام تلاش خودمان را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بکار گیریم، چرا که هر چقدر قدرت انقلاب اسلامی بویژه قدرت نرم آن تقویت شود، به طور قطع شرایط زندگی مردم نیز بهتر و هموارتر می‌شود.
وی بیان داشت: در عرصه منطقه ای بویژه در کشورهایی همچون یمن، فلسطین، غزه و لبنان نیز امروز شاهد هستیم که مردم این مناطق با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران توانستند در مقابل ظلم و صهیونیسم بیایستند و این الگویی که از مردم ایران به ملت های آزاده خواه جهان صادر شده است، به بطورقطع با حضور حداکثری مردم تقویت می‌شود.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: 
دشمن خیلی تلاش کرده است که نشان دهد این الگو، شکست پذیر است اما این الگو برای مردم همچنان زنده خواهد بود و اثراتش را در منطقه خواهیم دید و حتی مقدمه ای برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
سرهنگ امیری یادآورشد: امروز می‌دانید که دشمن در قالب جنگ ترکیبی، انقلاب و مردم جامعه ما را هدف قرار داده است و در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی مردم فشارمی آورد که انقلاب اسلامی ایران از مبانی خودش عقب نشینی کند.
وی تصریح کرد: این حضور حداکثری مردم می‌تواند نگاه دشمن را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: هر بسیجی وظیفه دارد که حداقل پنج نفر را تشویق به شرکت در انتخابات کند البته این بدان معنا نیست که در انتخابات به نفع شخص خاصی تبلیغ کند
سرهنگ امیری ادامه داد: نگاه مجموعه سپاه و بسیج یک نگاه فراجناحی است و به هیچ وجه به صورت مصداقی وارد انتخابات نخواهیم شد اما وظیفه داریم مردم را روشنگری و توجیه کنیم که حضور حداکثری داشته باشند.
وی همچنین از بسیجیان خواست که این مهم را از خانواده و دوستان خود شروع کرده و در سطح گسترده گسترش دهند که حضور خوبی در انتخابات پیش روی داشته باشند.
سرهنگ امیری یادآورشد: با حضور حداکثری می‌خواهیم تولید قدرت برای نظام، انقلاب و اسلام کنیم که بتوانیم شرایط را برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی که ظهور خورشید عظمای ولایت است، فراهم کنیم.
جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان یادآورشد: تمام مراحل انتخابات در کشور ما از زمان ثبت نام تا پایان شمارش و اعلام آرا براساس قانون شکل می گیرد لذا همه را باید به رعایت قانون دعوت کنیم.
وی ادامه داد: بعد از ثبت نام مرجع تایید صلاحیت افراد، شورای نگهبان است و کسانی که از فیلتر این شورا تایید صلاحیت شوند، در معرض انتخاب مردم قرار می‌گیرند.
وی بیان داشت: باید این فرهنگ سازی صورت گیرد که اگر کسی توسط شورای نگهبان رد شد، به یقین برای مسوولیت های دیگر نظام مثمر ثمر باشند و قانون شورای نگهبان مشخص می‌کند که صلاحیت ریاست جمهوری را ندارند.
وی گفت سپاه و بسیج نیز براساس آنچه در قانون هم ذکر شده است، نباید وارد مصداق شود اما آن چیزی که می‌توانیم انجام دهیم که ما شاخصه های یک ریاست جمهور اصلح را براساس منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به مردم اعلام کنیم.
جانشین سپاه هرمزگان گفت: رهبر معظم انقلاب اخیرا که با دانشجویان دیدار داشتند، به طور کامل معیارهای یک کاندید اصلح و یک ریاست جمهوری در طراز انقلاب اسلامی را بسیار شفاف و صریح برای مردم بیان کردند.
وی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به رییس جمهوری نیاز دارد که نگاه تحولی نسبت به مسائل جامعه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی داشته باشد و با قبول مبانی انقلاب اسلامی و یک حرکت جهادی تلاش کند که در واقع مشکلات مردم را حل بکند.
سرهنگ امیری اذعان داشت: آن چیزی که بسیار برای ما مهم است، تلاش برای حضور حداکثری مردم با هر سلیقه در پای صندوق‌های رای است و براساس آن نظری که دارند و در نشست های روشنگری کمک می‌کنیم، که در تشخیص شان تاثیر داشته باشد گرچه مردم خود بصیر هستند.
جانشین فرماندهی سپاه هرمزگان یادآورشد: اکنون نگاه مردم مظلوم فلسطین، غره، یمن و لبنان به ملت ایران است و این حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات یک پیام دوستی، پشتیبانی و قوت قلبی به این مردم و پیام سنگینی به دشمن است که در واقع نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند.
وی گفت: در دوره قبلی در هرمزگان ۷۶ درصد مردم رای دادند و امیدواریم در دوره فعلی هم با بصیرتی که دارند و با کار چهادی بسیجیان در زمینه روشنگری شاهد حضور بیش از ۹۰ درصد مردم استان در پای صندوق‌های رای باشیم که مثل همیشه مشت محکمی به دهان استکبار بزنیم.
 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید