خبر فوری

اینترنت رایگان «شاد» برای فعالیت های تابستانه/افزوده شدن قابلیت جدید به شاد در سال تحصیلی آینده

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برای فعالیت های تابستانه و برگزاری کلاس های آنلاین تابستانی، اینترنت رایگان برای کاربران شاد برقرار است؟ گفت: طبق مصوبات مربوطه، اینترنت مصرفی در شبکه شاد در طول سال ۱۴۰۰ رایگان است و مشکلی برای تامین اینترنت وجود ندارد.

 مهندس محمود حبیبی در گفت وگو با ایسنا، درباره اضافه شدن قابلیت های جدید به شبکه شاد برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: شبکه شاد یک موجود زنده است و برنامه ما همین بوده که شاد یک موجود ایستا و ثابتی نباشد. در مدیریت شاد نیز همواره نظر ما و برنامه ریزی هایمان بر همین امر استوار بوده است که به مرور قابلیت های جدیدی به آن بیفزاییم.

وی افزود: این هدف را همچنان دنبال می کنیم و در صدد آن هستیم که با شروع سال تحصیلی بتوانیم قابلیت های جدیدی در شاد داشته باشیم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برای فعالیتهای تابستانه و برگزاری کلاس های آنلاین تابستانی، اینترنت رایگان برای کاربران شاد برقرار است؟ گفت: طبق مصوبات مربوط، اینترنت مصرفی در شبکه شاد در طول سال ۱۴۰۰ رایگان است و مشکلی برای تامین اینترنت وجود ندارد.

حبیبی همچنین درباره آخرین وضعیت طرح سیمکارت دانش آموزی اظهار کرد: نگرانی هایی پیرامون حضور دانش آموزان در فضای مجازی در دوسال اخیر به وجود آمده است و مخاطراتی برای آنها وجود داشت که ما را بر آن داشت سیمکارتی با اینترنت ایمن برای صیانت از دانش آموزان طراحی و توزیع کنیم.  مطالعات مشترکی با وزارت ارتباطات از آذرماه گذشته آغاز و پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد، پیش نویس اولیه طرح سیمکارت دانش آموزی آماده شد.

وی افزود: پس از طی مراحل نهایی و استعلامات حقوقی لازم، طرح به امضای دو وزیر آموزش و پرورش و ارتباطات می رسد و وارد فاز اجرایی می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید