خبر فوری

جدایی هری کین از تاتنهام؛ منچستریونایتد مقصد احتمالی

هرمزبان – مهاجم تیم ملی انگلیس بار دیگر گفته است که می خواهد سراغ ماجراجویی جدیدی برود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، هری کین دوباره از میل خود برای جدایی با مدیران تاتنهام صحبت کرده است. به نقل از اسکای، تاتنهام در این شرایط جویای گزینه های دیگری برای مرکز خط حمله خود شده است. تاتنهام نمی خواهد ستاره اصلی خود را بفروشد ولی منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی با نمایندگان این بازیکن 27 ساله در تماس بوده اند. اولویت کین با ماندن در لیگ برتر است و او می خواهد تکلیفش قبل از یورو 2020 مشخص شود.
کین در مصاحبه های جدیدش علاقه خود برای کسب جام های معتبر را پنهان نکرده است. حتی گفته می شود کین در تابستان گذشته قصد جدایی از اسپرز را داشت ولی مدیران تاتنهام او را برای به تاخیر انداختن این تصمیمش متقاعد کردند. تاتنهام امیدوار بود ژوزه مورینیو این فصل نتایج خوبی بگیرد و کین را برای ماندن متقاعد کند ولی این اتفاق نیافتاد.
به نظر می رسد هری کین درخواست خروج داده و به مدیران تاتنهام گفته قصد دارد در تابستان جاری این باشگاه را ترک کند. عملکرد نه چندان خوب اسپرز در یک سال اخیر باعث شده هری کین، ستاره گلزن و انگلیسی تاتنهام تصمیم به جدایی از این باشگاه بگیرد. علیرغم عدم تمایل مدیران تاتنهام به فروش این ستاره انگلیسی، باشگاه های انگلیسی منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی با مدیر برنامه هری کین در تماس بوده و ابراز تمایل کرده اند که این ملی پوش گلزن را به خدمت بگیرند.
مدیران تاتنهام پس از آنکه ژوزه مورینیو در اوایل فصل گذشته به عنوان جایگزین مائوریسیو پوچتینو منصوب شد، هری کین را متقاعد کردند تا برنامه های خود مبنی بر جدایی در تابستان سال گذشته را به تاخیر بیندازد. اما این فصل نیز شرایط تاتنهام چندان تعریفی نداشت و آنها فصل بعد در لیگ قهرمانان غایب خواهند بود.
تمایل خود هری کین ماندن در انگلیس و بازی در لیگ برتر است و او می خواهد آینده اش قبل از حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام ملت های اروپا در ماه ژوئن مشخص شود. البته پیش از این اخباری در مورد تمایل تیم های بزرگی چون رئال مادرید و بارسلونا نیز به جذب هری کین منتشر شده بود، احتمالا فصل بعد نیز شاهد ادامه دوران حضور این مهاجم 27 ساله در لیگ برتر خواهیم بود. هری کین در حال حاضر با 22 گل در رقابت های لیگ برتر در کورس گلزنان پیشتاز بوده و به نظر بسیاری در کنار رابرت لواندوفسکی بهترین شماره 9 جهان است.
چند فصل است که بحث جدایی هری کین از تاتنهام به شکل جدی مطرح می شود اما هیچ گاه این اتفاق رخ نداده است. در این سال ها از تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، منچستر سیتی، پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد به عنوان مشتریان جدی ستاره انگلیسی نام برده شده اما باشگاه تاتنهام هیچگاه اجازه جدایی او را صادر نکرد.
اما تیم لندنی در این فصل نتوانست هیچ جامی بدست آورد و از طرف دیگر در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز ناکام ماند؛ موضوعی که می تواند هری کین را به سمت جدایی از تاتنهام سوق دهد. حتی خود کین نیز اخیراً تاکید کرده بود که در ادامه فوتبال خود به دنبال کسب جام ها است. با این وجود رخ دادن چنین اتفاقی در تاتنهام برای او بسیار دشوار به نظر می رسد.
با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی حالا شایعات در رابطه با آینده هری کین نیز قوت گرفته است. بر این اساس گزارش‌های منتشر شده مبنی بر اینکه باشگاه منچستریونایتد به شکل جدی شرایط به خدمت گرفتن این ستاره ملی پوش انگلیسی را بررسی می‌کند و حتی قرار است آنها طی یک هفته آینده پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن ارائه دهند؛ کاری که با توجه به قیمت بالای هری کین بسیار دشوار به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید