خبر فوری

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور| فولاد مردان هرمزگانی علیرغم شایستگی از صعود به مرحله نهایی باز ماندند

در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان مقابل تیم شهدا چوار ۶۵ ایلام دو بریک شکست خورد تا از صعود به مرحله نهایی باز بماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان مقابل تیم شهدا چوار ۶۵ ایلام دو بریک شکست خورد تا از صعود به مرحله نهایی باز بماند.

شاگردان عباس روزپیکر در تیم فولاد هرمزگان که در هفته چهاردهم لیگ یک فوتسال باشگاه های کشور امیدوار به صعود به مرحله نهایی این رقابت ها بودند در ایلام با دو گل مغلوب میزبان خود تیم شهدا چوار شدند تا نتوانند به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کنند و در لیگ یک ماندگار شدند.

نماینده هرمزگان با تیم شهدا چوار ایلامی بازی کرد که تیم ایلامی برای ماندن در لیگ یک محکوم به بردن بود و این موضوع کمی کار را برای فولاد سخت کرده بود. این بازی در پایان دو بریک شد تا تیم ایلامی با سیزده امتیاز در لیگ یک باقی بماند. شرایط جدول رده بندی در گروه اول بدین ترتیب بود که تیم نماسازان آبادان با ۲۳ امتیاز به مرحله نهایی صعود کرده بو و از بین سه تیم فولاد زرند ایرانیان کرمان با ۱۹ امتیاز، عقاب تبریز و فولاد هرمزگان با ۱۷ امتیاز یک تیم  به مرحله نهایی صعود می کردند که در پایان علاوه بر تیم نماسازان آبادان تیم  فولاد زرند ایرانیان کرمان هم با ۲۲ امتیاز از گروه اول راهی مرحله نهایی شد.

در هفته چهاردهم  تیم نماسازان آبادان صدرنشین گروه اول میزبان تیم فولاد زرند ایرانیان کرمان تیم دوم جدول رده بندی بود که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فولاد زرند ایرانیان کرمان به پایان رسید.

تیم عقاب تبریز با تیم صنعت کرمانشاهی بازی کرد که صنعت کرمانشاه برای ماندن در لیگ یک چاره ای نداشت که در این بازی پیروز شود. تیم عقاب تبریز هم برای صعود به مرحله نهایی در این دیدار محکوم به برد بود.

این بازی در پایان با نتیجه ۷ بر یک  به سود عقاب تبریز تمام شد اما با توجه به برد تیم فولاد زرند ایرانیان کرمان تیم عقاب هم نتوانست جواز حضور در مرحله نهایی را بگیرد و با ۲۰ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه اول ایستاد.

  در این هفته در گروه اول تیم شهید ستاری قرچک با ۱۱ امتیاز استراحت داشت . با توجه به پیروزی تیم شهدا چوار ایلام مقابل فولاد هرمزگان دو تیم شهید ستاری قرچک وصنعت کرمانشاه به لیگ دسته دوم سقوط کردند.

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پیگیری شد  و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرد.

بدین ترتیب در گروه اول تیم های نماسازان آبادان و فولاد زرند ایرانیان کرمان،  از گروه دوم تیم های نصر فردیس البرز با ۲۹ امتیاز و  تفاضل گل بهتر به عنوان صدرنشین گروه به همراه پاس تهران به مرحله دوم لیگ یک صعود کردند. از گروه سوم این رقابت ها تیم آیندگان هرمزگان با ۲۰ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین و تیم اسپیناس زنجان با ۱۵ به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافته اند.

در گروه چهارم هم تیم های تبار باطری دزفول با ۲۳ امتیاز و تیم زندی بتن کلاردشت با ۲۰ امتیاز راهی مرحله نهایی شدند.‌

به گزارش فارس، مرحله نهایی  این رقابت ها در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید