خبر فوری

تراشتگن یورو را از دست خواهد داد

هرمزبان – مارک آندره تراشتگن مسابقات یورو 2020 را از دست می دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا روز پنجشنبه 20 می مصادف با 30 اردیبهشت در مالمو زیر تیغ جراحی می رود. با اعلام باشگاه بارسلونا، مارک آندره تراشتگن از ناحیه تاندون زانوی راست خود مصدوم است و روز پنجشنبه تاندون کشکک زانوی خود را در مالمو و توسط دکتر هاکان آلفردسون جراحی خواهد کرد. تاریخ بازگشت او به میادین نامشخص است. در نتیجه مارک آندره تراشتگن بازی پایانی لالیگا مقابل ایبار و مسابقات یورو 2020 را از دست می دهد. مارک آندره تراشتگن در صفحه شخصی خود نوشت:
بابت شکست روز گذشته و این که دیگر نمی توانیم فاتح لالیگا شویم، ناامیدم. پس از شروع پیچیده فصل، ما با روند 19 بازی متوالی بدون شکستمان شخصیت خوبی از خودمان نشان دادیم اما نتوانستیم این فرم را حفظ کنیم. من به همراه تیم پزشکی باشگاه تصمیم گرفتم که روی زانوی خود عمل جراحی انجام دهم. من ناراحتم که مسابقات یورو 2020 در این تابستان به همراه تیم ملی آلمان را از دست خواهم داد. برای اولین بار در این سال ها، من هواداری در خانه خواهم بود که تیم ملی کشورم را حمایت می کنم و امیدوارم که پیروز شویم! پس از وقفه تعطیلات تابستانی و زمانی که دوباره پا روی چمن گذاشتیم، امیدوارم که بتوانم دوباره در حضور هواداران بازی کنم، دلتنگ آن ها هستم! بابت حمایت های تان در طول این فصل سخت متشکرم!

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید