خبر فوری

سپاهان 5 – مس رفسنجان 1؛ برد پرگل طلایی پوشان در دیداری تماشایی

هرمزبان – سپاهان با پیروزی پر گل گام بلندی در کورش قهرمانی برداشت اما مس رفسنجان باز هم شکست خورد تا در سه هفته اخیر هیچ امتیازی به دست نیاورده باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سپاهان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. سپاهان بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و تا دقیقه 8 بازی، آمار عجیب 5 کرنر را به ثبت رساند اما در برگشت کرنر پنجم مس رفسنجان با یک ضدحمله زیبا و اروپایی به گل رسید. 16 دقیقه بعد ورق برگشت و سپاهان در دقیقه 25 به گل اول خود رسید تا این آغاز آتش بازی اصفهانی ها در نقش جهان باشد. سپاهانی ها در 14 دقیقه 4 گل وارد دروازه حریف کردند تا یکی از عجیب ترین و جذاب ترین نیمه اول های لیگ برتر بیستم رقم بخورد.
نیمه دوم بازی نیز جذاب و پرسرعت دنبال شد اما برخلاف نیمه اول فقط یک گل داشت. با این نتیجه سپاهان 48 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از پرسپولیس به صدر جدول رفت. تفاضل گل سپاهان در حال حاضر 21+ است و تفاضل گل پرسپولیس 18+. مس رفنسجان نیز 28 امتیازی شد.
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن (تعویض دقیقه 80 با کی روش استنلی)، محمد کریمی (تعویض دقیقه 85 با رسول نویدکیا)، سروش رفیعی (تعویض دقیقه 75 با یاسین سلمانی)، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمد محبی (تعویض دقیقه 75 با جلال الدین علی محمدی) و سجاد شهباززاده
سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا
ترکیب مس رفسنجان: داوود نوشی‌صوفیانی، حسن جعفری، هومن ربیع‌زاده، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، مهدی کیانی (تعویض دقیقه 74 با قائم اسلامی خواه)، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده (تعویض دقیقه 74 با محسن آذرباد)، سجاد آشوری (تعویض دقیقه 52 با محمد قاضی)، فراز امامعلی، محمدرضا سلیمانی (تعویض دقیقه 67 با میثم نقی زاده)
سرمربی مس رفسنجان: محمد ربیعی
شرح گل ها:
سپاهان صفر – مس رفسنجان یک (دقیقه 9: محمدرضا سلیمانی): دفع کرنر سپاهان تبدیل به یک ضد حمله جدی برای مس رفسنجان از سمت راست زمین شد که سجاد آشوری پس از نفوذ  سریع منطقه را عوض کرد و توپ را به علیرضا نقی‌زاده رساند که سرتوپ چشم‌نواز مقابل مدافع طلایی‌پوشان و ارسال دقیق پای راست او به مقابل دروازه را محمدرضا سلیمانی تبدیل به گل کرد.
سپاهان یک – مس رفسنجان یک (دقیقه 26: گئورگی ولسیانی): ارسال سروش رفیعی از روی کرنر سمت چپ زمین را گئورگی ولسیانی بالاتر از مدافعان مس با ضربه سر زد تا خیلی زود همه چیز مساوی شود.
سپاهان 2 – مس رفسنجان یک (دقیقه 28: سید محمدرضا حسینی): پاس در عمق محمد کریمی را جعفری، مدافع راست مس قصد داشت دفع کند که توپ او به محمدرضا حسینی رسید تا این بازیکن فرصت‌طلب با شوت محکم و سرضرب که با دفع نوشی‌صوفیانی هم همراه شد، گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.                
سپاهان 3 – مس رفسنجان یک (دقیقه 33: امید نورافکن): شوت زمینی محمد محبی از مقابل دروازه مس رد شد و در سمت راست به محمدرضا حسینی رسید که پاس کات‌بک او به محمد کریمی را این بازیکن به سجاد شهباززاده رساند که در ادامه دفع ناقص شوت او توسط مدافع مس را نورافکن با شوت به زیر طاق دروازه تبدیل به گل کرد.
سپاهان 4 – مس رفسنجان یک (دقیقه 39: سجاد شهباززاده): پاس رو به جلوی دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست زمین از مقابل پای سروش رفیعی عبور کرد و در مقابل دروازه خالی سپاهان به شهباززاده رسید که ضربه تمام کننده او گل چهارم طلایی‌پوشان را رقم زد.
سپاهان 5 – مس رفسنجان یک (دقیقه 83: یاسین سلمانی): اشتباهات مرگبار مدافعان مس رفسنجان در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و این بار یاسین سلمانی با توپ‌گیری از قائم اسلامی‌خواه با نوشی‌صوفیانی تک به تک شد و با عبور از او گل پنجم را به ثمر رساند.
لحظات حساس:
دقیقه 12: ارسال اسماعیلی‌فر از جناح راست زمین و ضربه سر محمد محبی را نوشی‌صوفیانی به زیبایی مهار کرد تا سپاهان به گل نرسد.
دقیقه 13: نزدیک بود مس گل دوم را روی توپ ارسالی از کرنر توسط آشوری توسط مهرداد رضایی بزند که پورقاز در مقابل محوطه 6 قدم توپ را مجددا به کرنر زد.
دقیقه 14: سانتر کوتاه و خطرناک محمدرضا حسینی را نوشی‌صوفیانی مهار کرد.
دقیقه 19: سروش رفیعی با حرکت عالی و سریع به قلب دفاع مس رفسنجان زد که پاس او را مدافعان مس برگشت دادند و در ادامه نیز شوت محکم محمد محبی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 22: حاج‌صفی قصد داشت پس از یک- دو با محمدرضا حسینی با نوشی‌صوفیانی تک به تک شود که خروج به موقع دروازه‌بان مس رفسنجان مانع از به ثمر نشستن موقعیت خطرناک سپاهان شد.
دقیقه 32: سانتر نقی‌زاده از سمت راست زمین و ضربه سر رضایی از کنار دروازه سپاهان رد شد.
دقیقه 37: ارسال مهدی کیانی از روی کرنر را مهرداد رضایی با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه سپاهان راهی اوت شد.
دقیقه 41: علیرضا نقی‌زاده پس از یک پاس گل این بار در آستانه گلزنی بود که ضربه سر زیبای او به گوشه دروازه سپاهان را نیازمند با واکنش خوبی راهی کرنر کرد.
دقیقه 41: کرنر اعلام شده به سود مس را کیانی به محوطه جریمه سپاهان فرستاد که ضربه سر رضایی را نیازمند در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 44: ارسال نورافکن از سمت چپ با عبور از روی سر شهباززاده به حسینی رسید، اما شوت محکم او این بار ثمری نداشت و با اختلاف کمی از بالای دروازه مس رد شد.
دقیقه 52: باز هم اشتباه در خط دفاعی مس رفسنجان نزدیک بود سپاهان را به یک گل دیگر برساند که این بار کرمانشاهی، داور مسابقه خطای محمدرضا حسینی را در صحنه مشکوکی اعلام کرد.
دقیقه 53: حمله خطرناک مس روی توپ ارسالی از جناح راست زمین را علیرضا نقی‌زاده با پاس خوبی برای محمد قاضی مهیای شوت‌زنی کرد، اما او به امامعلی پاس داد تا ضربه محکم او راهی اوت شود.
دقیقه 58: محمدرضا حسینی قصد داشت از زاویه بسته دروازه مس را باز کند که نوشی‌صوفیانی با واکنش زیبایی توپ را مهار کرد.
دقیقه 63: شوت راه دور حاج‌صفی دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیادی از دروازه مس به بیرون رفت.
دقیقه 66: ضربه ایستگاهی تماشایی حاج‌صفی را نوشی‌صوفیانی با واکنش خوبی برگشت داد و در ادامه شوت روی پای حسینی به اوت رفت.
دقیقه 74: ضربه ایستگاهی احسان حاج‌صفی با اختلاف کمی از بالای دروازه مس به اوت رفت.
دقیقه 76: پاس در عمق شهباززاده می‌توانست گل پنجم سپاهان را همراه داشته باشد که شوت محکم زمینی حاج‌صفی را نوشی‌صوفیانی با واکنش تماشایی با پا دفع کرد.
دقیقه 76: شوت روی پای علی‌محمدی را نوشی‌صوفیانی در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 79: بهترین فرصت برای زدن گل دوم مس با شوت آوخ به بیرون رفت.
دقیقه 2+90: ضربه سر  فراز امامعلی با اختلاف کمی از کنار دروازه سپاهان رد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید