خبر فوری

برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال هرمزگان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال هرمزگان جمعه بیست و ششم آذرماه کلید خواهد خورد و در این هفته مثل سه هفته گذشته دیدارها در شهرهای مختلف هرمزگان برگزار می‌شود.

تیم فولاد هرمزگان در زمین تربیت بندرعباس میزبان تیم صدرنشین خلیج فارس میناب است. فولاد که تنها یک برد در کارنامه دارد به‌دنبال این است که این هفته شگفتی‌ساز شود و خلیج فارس صدرنشین را که از سه بازی دو برد و یک تساوی دارد را شکست دهد.

یونس محمودی، فرزاد شیرمردی، عبدالقادر ایمانی و محسن احمدی داوران این دیدار هستند و علیرضا صفا هم کار نظارت داوران را برعهده دارد.

جنوب برکه دکا پارسیان در هفته چهارم میزبان اروند بندرعباس است. این دو تیم 7 امتیازی که تلاش خواهند کرد پیروز میدان باشند تا از قافله تیم‌های صدرنشین عقب نمانند.

علی ارمغی، علی زرنگاری، سعید صفا و محمدصدیق سعیدی داوران این بازی هستند و عدنان مدنی هم ناظر داوران است.

بسیج حکمی که در رده دهم جدول رده‌بندی ایستاده است میزبان اتحاد دژگان است. بسیج حکمی برای این که بتواند دوباره خودش را به‌عنوان مدعی معرفی نماید باید در این بازی خانگی به پیروزی برسد. اتحاد دژگان هم با پیروزی در این بازی و لغزش تیم‌های بالای سرش یقینا به جمع تیم‌های اول تا سوم می‌آید.

جواد سهراب‌نژاد، امین حسن‌زاده، اسماعیل نجفی و سعید مریدی داوران این بازی حساس هستند و محمد عابدیان هم نظارت این دیدار را برعهده دارد.

سیبه کوخرد که از سه بازی قبل خودش دو برد و یک باخت در کارنامه دارد در این هفته با تیم قعرنشین جدول رده‌بندی یعنی اتحاد بندر پل دیدار می‌کند.

سیبه کوخرد هم در صورت برد و شکست تیم‌های خلیج فارس، سهیلی قشم، اتحاد رودان، اروند، جبل‌بر و برکه دکا پارسیان می‌تواند به تنهایی به صدر جدول بیاید.

احمداحمدی، علی فربودی، عبدالسلام گلی و مسعود کشاورز داوران این دیدار هستند و محمدرسول مظفری بر کار داوران نظارت خواهد کرد.

جبل‌بر شهرو و سهیلی جوان قشم با قضاوت داوران حسن سلامتی، مهدی جلوداری، رضا شرفی و احمد مرشدی بازی حساس هفته چهارم لیگ برتر فوتبال هرمزگان را برگزار خواهند کرد. نظارت داوران در این بازی برعهده اسحاق بازیار است.

اتحاد رودان بر روی کاغذ بازی آسانی مقابل لمزان بندرلنگه دارد. البته لمزان همیشه نشان داده که می‌تواند گربه سیاه بسیاری از تیم‌ها باشد. اتحاد رودان اکنون در جدول رده‌بندی 7 امتیاز دارد و اگر بتواند لمزان را با شکست بدرقه کند و دو تیم خلیج فارس و سهیلی هم مقابل حریفان خود نتیجه نگیرند به صدر جدول خواهد آمد.

کوروش شعبانی، احمد رنجبرزاده، علی عماری و ابراهیم نجفی داوران این بازی هستند و ابراهیم دهباشی هم ناظر داوری است.

آرش بندرعباس که حال روز خوبی ندارد در هفته چهارم در زمین نخل میزبان پرسپولیس بیکای رودان است که او هم در جدول رده‌بندی جایگاه مناسبی ندارد. آرش برای دل کندن از جمع تیم‌های فانوس به دست باید این بازی را با پیروزی به پایان ببرد.

عباس صادقی، محمد شریفیان، عبدالرحیم مظفری و محمد مدنی داوران این بازی هستند و حسن رئیسی هم ناظر داوران است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید