خبر فوری

عملیات اجرایی واحدهای مناطق آسیب دیده زلزله بندرلنگه آغاز شده است

هرمزبان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: عملیات اجرایی واحدهای تعمیری و احداثی مناطق آسیب دیده زلزله بندرلنگه با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آغاز شده است.

مهرداد حسن زاده صبح امروز(۲۵ اردیبهشت ماه) در بازدید از روند بازسازی مناطق آسیب دیده زلزله دی ماه سال ۹۹ در شهرستان بندرلنگه، افزود:  تاکنون ۳۹۴ نفر برای دریافت تسهیلات تعمیراتی به بانک معرفی شده اند که برای ۱۴۲ نفر انعقاد قرارداد صورت گرفته و به تعداد ۹۷ نفر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۵ نفر در قالب تسهیلات احداثی و معیشتی معرفی شده اند که برای۵۶ نفر انعقاد قرار داد انجام شده و در مرحله پرداخت است، اظهار کرد: مبلغ تسهیلات برای ساخت ۸۰ میلیون تومان است که ۲۵ میلیون تومان بلاعوض و بقیه با سود کم است.

حسن زاده با اشاره به اینکه مبلغ تسهیلات اعطایی برای تعمیرات نیز ۱۵ میلیوت تومان است که ۵ میلیون تومان بلاعوض است، اضافه کرد: واحدهای مسکونی ۵۸۴ نفر از اهالی روستاهای بخش مهران بندرلنگه بر اثر زلزله ۵/۵ ریشتری دی ماه پارسال آسیب دید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی واحدهای تعمیری و احداثی با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بندرلنگه آغاز شده است.

حسن زاده در پایان گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مدیریت بانک استان مقرر شد، نسبت به اعزام نیرو جهت تسریع در امور پرداخت همکاری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید