خبر فوری

بیوگرافی تمام بازیکنان استقلال + تصاویر

بیوگرافی تمام بازیکنان استقلال و همسرانشان را در ادامه می خوانید.

بیوگرافی فرهاد مجیدی

 

فرهاد مجیدی ۱۳ خرداد سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد فرهاد از کودکی عاشق فوتبال بود و از تیم‌های پایه کار خود را آغاز کرد. اولین تیم رسمی و تقریباً مطرح او جوانان کشاورز بود.

 

سید حسن حسینی

بیوگرافی سید حسین حسینی

سید حسین حسینی (زاده ۹ تیر ۱۳۷۱ در ارسنجان) دروازه‌بان باشگاه فوتبال استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ایران است.

 

محمدرشید مظاهری

بیوگرافی محمد رشید مظاهری

محمدرشید مظاهری (زاده ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۸ گچساران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند و شمارهٔ ۱۲ استقلال را بر تن می‌کند. او سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

 

بیوگرافی وریا غفوری

وریا غفوری (زاده ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در سنندج) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او کاپیتان اول باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس است وریا غفوری در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی ۹۶–۱۳۹۵ با عقد قراردادی دو ساله به تیم استقلال تهران پیوست.

 

محمد دانشگر

بیوگرافی محمد دانشگر

محمد دانشگر (زادهٔ ۳۰ دی ۱۳۷۲) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

دانشگر فوتبال خود را در ۸ سالگی از باشگاه بهمن برازجان در شهر زادگاهش آغاز نمود. در واقع محمد دانشگر مدافع خوب کشور و باشگاه استقلال تهران فوتبال خود را مدیون مربی چون آقای حسن عباسی است. او سپس قرضی به آکادمی افشین پیروانی و بعد یک سال هم قرضی برای آکادمی ولیعصر شیرازبازی کرد، در سال ۲۰۱۱ به فجر سپاسی شیراز پیوست.

 

سیاوش یزدانی

بیوگرافی سیاوش یزدانی

 

سیاوش یزدانی (زاده ۸ اسفند ۱۳۷۰ در مشهد) یک بازیکن فوتبال اهل مشهد است که در پست مدافع میانی برای تیم باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.وی سابقه بازی کردن در تیم باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان نیز دارد.

 

 هروویه میلیچ

بیوگرافی هروویه میلیچ 

هروویه میلیچ (کرواتی: Hrvoje Milić‎؛ زاده ۱۰ مهٔ ۱۹۸۹) بازیکن فوتبال اهل کرواسی است که در پست مدافع چپ برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 

 عارف غلامی

بیوگرافی عارف غلامی

عارف غلامی (زاده ۳۰ فروردین ۱۳۷۶ در گرگان) بازیکن فوتبال ایرانی است که در باشگاه فوتبال استقلال تهران بازی می‌کند.

 

احمد موسوی

بیوگرافی سید احمد موسوی

سید احمد موسوی (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۷۱ – دورود) بازیکن فوتبال اهل ایران که برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. وی همراه با آرش رضاوند از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی پایه استقلال هستند.

وی اولین گل خود را برای استقلال در بازی مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی در هفته پنجم لیگ برتر به ثمر رساند.

سید احمد موسوی

بیوگرافی محمدحسین مرادمند

محمدحسین مرادمند (زاده ۱ تیر ۱۳۷۲ در اصفهان) بازیکن فوتبال ایرانی است که برای استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 

متین کریم‌زاده

 

بیوگرافی متین کریم‌زاده

متین کریم‌زاده (زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۷۷ – بوشهر) بازیکن فوتبال اهل بوشهر است که در لیگ برتر ایران برای باشگاه فوتبال استقلال تهران بازی میکند.

آرش داجلیری

بیوگرافی آرش داجلیری

آرش داجلیری (زادهٔ ۲۹ دی ۱۳۷۷) بازیکن فوتبال اهل ایران، تنکابن است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال استقلال تهران بازی می‌کند.

 

محمد نادری

 

بیوگرافی محمّد نادری

محمّد نادری (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۷۵) بازیکن فوتبال ایرانی که در پست مدافع چپ برای تیم استقلال بازی می‌کند.

 

 

سعید مهری

بیوگرافی سعید مهری

سعید مهری (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۷۴ – روستای آچاچی _ شهرستان میانه) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک دفاعی بازی میکند.

 

 آرش رضاوند

بیوگرافی آرش رضاوند

آرش رضاوند (زادهٔ ۱۳ مهر ۱۳۷۲ – مشگین شهر) یک بازیکن فوتبال اهل ایران، است که برای تیم باشگاه فوتبال استقلال تهران بازی می‌کند.

 

داریوش شجاعیان

بیوگرافی داریوش شجاعیان

داریوش شجاعیان (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۷۱ – شیراز) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک هجومی در لیگ برتر خلیج فارس برای استقلال تهران بازی می‌کند.

مسعود ریگی

بیوگرافی مسعود ریگی

مسعود ریگی (زادهٔ ۳ اسفند ۱۳۶۹ در میرجاوه) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 

مهدی مهدی‌پور

بیوگرافی مهدی مهدی‌پور

مهدی مهدی‌پور (زادهٔ ۲۹ بهمن ۱۳۷۲ در اصفهان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک میانی برای باشگاه باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

فرشید اسماعیلی

بیوگرافی فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی (زاده ۴ اسفند ۱۳۷۲، بندر لنگه) یک بازیکن فوتبال ایرانی است که در باشگاه فوتبال استقلال تهران که در پست هافبک هجومی بازی می‌کند.

شیخ دیاباته

 

بیوگرافی شیخ تیدیانه دیاباته

شیخ تیدیانه دیاباته (انگلیسی: Cheick Tidiane Diabaté‎؛ زادهٔ ۲۵ آوریل ۱۹۸۸) یک بازیکن فوتبال اهل مالی است که در تیم استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 

مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قایدی

مهدی قایدی (زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۷۷) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 

امیرارسلان مطهری

 

بیوگرافی امیرارسلان مطهری

امیرارسلان مطهری (زادهٔ ۱۹ اسفند ۱۳۷۱ در گرمسار) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای استقلال در لیگ برتر خلیج فارس و در پست مهاجم بازی می‌کند.

آرمان رمضانی

بیوگرافی آرمان رمضانی

آرمان رمضانی (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۷۱ – ماسال) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

رمضانی سابقه بازی در تیم‌های باشگاه فوتبال پرسپولیس، سایپا، اکسین البرز، پاس همدان، فجر سپاسی، مس رفسنجان و ملوان را در کارنامهٔ خود دارد.

 

بابک مرادی

 

بیوگرافی بابک مرادی

بابک مرادی (زادهٔ ۷ مرداد ۱۳۷۲) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 

سبحان خاقانی

بیوگرافی سبحان خاقانی

سبحان خاقانی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۷۸ در مشهد) بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال استقلال تهران بازی می‌کند. وی در اولین مسابقه رسمی اش با پیراهن استقلال برابر تیم پدیده مشهد موفق به گلزنی شد.

فردین رابط

بیوگرافی فردین رابط

فردین رابط (متولد ۷ آبان ۱۳۸۰ در پیرانشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر به شکل قرضی از استقلال تهران برای نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند.

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید