خبر فوری

۲۰۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق در یکی از بندرهای تجاری هرمزگان کشف شد

هرمزبان- فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۹۵ هزار و ۸۶۶ لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش کانتینر در یکی از بندرهای تجاری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روز شنبه پلیس هرمزگان سردار “غلامرضا جعفری” افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان “بندرعباس”  با کار گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه های پلیسی اعضای یک باند  قاچاق سوخت که با سند سازی و شگردهای مختلف اقدام به قاچاق از مبادی قانونی می کردند را شناسایی کردند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد:  پس از چندین روز کار شبانه‌روزی  مشخص شد تعدادی افراد سودجو به سرکردگی فردی گازوئیل را به صورت عمده از استان های همجوار و با استفاده از چندین دستگاه تانکر تحت پوشش روغن پایه وارد استان کرده و سپس سوخت های مذکور را در مشک های بزرگ ۳۰ هزار لیتری در ۹ کانتینر جاسازی و در محوطه یکی از بندرهای تجاری استان نگهداری تا در فرصتی مناسب به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کنند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی های دقیق صورت گرفته ۹ کانتینر مورد هدف که به صورت پراکنده در میان انبوهی از کانتینرها در محوطه پارک شده بود، شناسایی و در بازرسی به عمل آمده سوخت های قاچاق بدست آمد.

سردار جعفری ارزش سوخت های قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان مربوطه، ۴۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم به عنوان عامل اصلی قاچاق شناسایی شد و تلاش ماموران برای دستگیری وی و دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید