خبر فوری

به دلیل شکایت دستیار سابق فرهاد مجیدی؛ پنجره نقل و انتقالاتی استقلال دوباره بسته شد

هرمزبان – شکایت میلیسیچ لکیچ، مربی سابق استقلال باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، فصل پیش و زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد، میلیسیچ لکیچ را به کادر فنی این تیم اضافه کرد اما او به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این تیم جدا شده و به فیفا شکایت کرد. حالا حکم این مربی صادر شده و استقلال به خاطر این حکم از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است. گفتنی است وکیل این مربی، وکیل شفر و هروویه میلیچ هم هست و باشگاه برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی باید با این وکیل سختگیر مذاکره کند. واضح است به محض واریز پول پنجره استقلال باز خواهد شد و این باشگاه مشکلی برای خرید بازیکن نخواهد داشت.
سایت باشگاه استقلال به تصاویر و اسنادی  در مورد پرونده لکیچ منتشر کرد، واکنش نشان داد. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، متاسفانه در بدو ورود تیم استقلال به کشور پس از صعود مقتدرانه از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا حواشی در مورد باشگاه و پرونده میلیچیچ مربی سابق استقلال ایجاد شده است که لازم است توضیحاتی در این خصوص داده شود:
نامه‌ای که تصویر آن در فضای مجازی آن هم توسط خبرگزاری که در چند وقت اخیر همواره در پی ایجاد حواشی برای این باشگاه بوده است، مربوط به تقریبا یکسال قبل بوده است. در این خصوص اختلاف حسابی بین باشگاه و‌ رقم ادعایی مربی سابق استقلال وجود داشت که در نهایت با شکایت ایشان به فیفا مبلغی که ایشان ادعا داشتند اندکی تقلیل یافت و رای اولیه به باشگاه اعلام شد.
باشگاه استقلال نیز طبق قانون در فرصت معین درخواست صدور رای تفصیلی را به فیفا اعلام کرد که بعد از چندماه رای تفصیلی به باشگاه اعلام شد. در این بین، اختلاف حسابی بین باشگاه استقلال و وکیل آقای میلیچیچ بوجود آمد که به موجب آن این وکیل از بازپرداخت مبلغ 20.000 یورو اضافه پرداختی که به ایشان انجام شده بود سر باز زدند و باشگاه استقلال نیز به دنبال این است که این مبلغ به عنوان طلب آقای میلیچیچ از طرف وکیل ایشان مورد محاسبه قرار گیرد و پیگیر‌ی‌ها در این خصوص ادامه دارد.
نبوشا لکیچ مربی اهل کشور صربستان در خرداد ماه سال گذشته از تیم فوتبال استقلال جدا و به مسئولان این باشگاه هشدار داد تا مطالبات وی را پرداخت کنند. لکیچ طی یک نیم فصل از ژانویه 2020 (15 دی‌ماه) تا ماه می 2020 (پایان ماه خرداد سال گذشته) با استقلال قراردادی  را به امضا رساند که طبق قرارداد باید ماهانه حقوق 3400 یورو دریافت می کرد.وی در 4 ماه آخر فعالیت خود در استقلال حقوقی ازاین باشگاه دریافت نکرد و رقمی معادل 14 هزار و چهارصد یورو از این باشگاه طلب داشت.
این مربی در خردادماه سال گذشته با ارسال نامه رسمی به باشگاه ضمن ابراز ناراحتی از رفتار باشگاه استقلال که قرارداد وی را نقض کرده  خواستار دریافت مطالبتش شد. لکیچ در خرداد ماه سال گذشته به باشگاه استقلال 15 روز وقت داد تا مبلغ مورد نظر را پرداخت کند اما این باشگاه با عدم پرداخت طلب این مربی باعث شکایت وی شد.
حالا با گذشت حدود یک سال از آن نامه این مربی ضمن پیگیری شکایت پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را بست هر چند در این زمینه حق رسیدگی به پرونده و همچنین دیرکرد مطالبات وی نیز باید به لکیچ پرداخت شود. البته رقم مطالبات این مربی قابل پرداخت است و باشگاه استقلال تا زمان آغاز فصل نقل و انتقالات می تواند مطالبات وی را پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید