خبر فوری

تدارک امکانات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و رئیس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: برنامه ریزی ها و پشتیبانی امور برای برگزاری انتخاباتی پرشور، باید منسجم و مطلوب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در هفتمین جلسه کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان هرمزگان با تبریک عید سعید فطر و با اشاره به لزوم رعایت کامل پروتکل هاى بهداشتى در برگزاری انتخابات، عنوان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و سالم‌ تر انتخابات، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و افزایش شعبه‌ها و صندوق‌های رای‌گیری در شرایط شیوع کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای حمایت از تولید کنندگان استان کلیه ادوات پروتکل های بهداشتی انتخابات از تولید کنندگان داخلی تهیه می شود.

شیبانی با تاکید بر اینکه همه ‌برنامه‌های انتخاباتی در هرمزگان  طبق زمان بندی در حال اجراست و هماهنگی مطلوبی میان دستگاه‌های متولی برگزاری این حماسه ‌ملی حاکم است، اظهار داشت: سعی خواهیم کرد با مدیریت مالی و برنامه ریزی و رعایت صرفه جویی، کارها و امور را به درستی به پیش ببریم.

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان با تاکید بر استفاده از تجربیات ارزشمند انتخابات های پیشین تصریح کرد: استفاده از این تجربیات می تواند فرآیند برگزاری انتخابات را تسهیل کند.

به منظور انجام هماهنگی ها و اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین نیروی انسانی، تجهیزات، خودروهای مورد نیاز و… شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هفتمین جلسه کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و با حضور مدیرکل امور اداری و مالی استانداری و تعدادی از نمایندگان دستگاه ها برگزار شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید