خبر فوری

اشتغال ایثارگران هرمزگان پارسال ۳۰درصد افزایش یافت

هرمزبان – مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: اشتغال ایثارگران این استان در سال گذشته با اقدام های اساسی، همت کارکنان بنیاد و مسوولان اجرایی ۳۰ درصد افزایش یافت.

عطا ناوکی روز سه شنبه در نشست کارگروه ساماندهی اشتغال ایثارگران اظهارداشت: سال گذشته بستر اشتغال ۱۷۶ نفر از جامعه هدف فراهم شد که امیدواریم امسال شاهد کاهش نرخ بیکاری بیشتری در بین این قشر باشیم.
وی ساماندهی و ثبت اطلاعات و آمار دقیق ایثارگران بیکار را جزو وظایف حساس حوزه اشتغال عنوان کرد که سال ۹۹ با تلاش‌های بی‌وقفه نتایج مهمی حاصل شد و افزود: برای حمایت و تشویق ویژه کارفرمایان موفق شاهد و ایثارگر نیز باید ابتدا همه آنان را شناسایی کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان بیان داشت: برنامه‌های هدفمند، برنامه‌ریزی تخصصی، برقراری ارتباط مؤثر با مرکز و دستگاه‌های اجرایی استان ضروری است.
ناوکی ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مشاوره‌های شغلی، حمایت از طرح‌های خود اشتغالی و کارآفرینی، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی باعث جذب و ایجاد اشتغال پایدار بسیاری از ایثارگران جویای شغل شد.
وی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، سال جاری باید با عزم راسخ‌تری در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی گام برداشته شود، افزود: گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای توسعه اشتغال پایدار امری حیاتی و لازم است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید