خبر فوری

امام جمعه کیش: تخریب دستاوردها موجب تنزل جایگاه نظام بین مردم می ‎شود

کیش – ایرنا – امام جمعه کیش گفت: تخریب دستاوردهای نظام، دولت و نهادهای مختلف موجب تنزل جایگاه نظام بین مردم می‌شود و هیچ کس حق ندارد به بهانه‌های مختلف به این مساله دامن بزند.

حجت الاسلام احمد حسن زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هیچ کس مخالف نقد منصفانه عملکرد دیگران نیست اظهار داشت: این حق نباید باعث شود که برخی بخاطر نیل به اهداف شخصی یا جناح سیاسی کارهای انجام شده را نادیده گرفته و اقدام به تخریب دیگران بکنند.

وی اضافه کرد: برای اینکه یک انتخابات سالم داشته باشیم باید تمام نامزدها و هوادران آنان از انجام هر اقدام خلاف عرف شرع و قانون دوری کنند که طبق تاکیدهای رهبر معظم انقلاب تخریب و افترا از جمله این اقدامها است.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: نامزدها باید سعی کنند از تخریب دیگران تحت هر شرایطی دوری کرده و تنها در چارچوب قانون، شرع و عرف نسبت به برنامه های خود برای جلب مشارکت حداکثری مردم ارایه کنند.

امام جمعه کیش یادآور شد: خط ناآکارمدی نظام جمهوری اسلامی خط رسانه‌ای نظام استکباری است تا مردم را نسبت به این نظام بدبین و ناامید کنند که در این راستا باید بر حفظ اقتدار کشور کوشید.

وی یادآور شد: البته نامزدها در برنامه های خود نباید از نقد منصفانه غافل شوند و در این ارتباط باید به گونه ای رفتار کنند که انتخابات در فضایی رقابتی و رفاقتی برگزار شود.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان با برگزار می‌شود؛ در این دوره از انتخابات مردم جزیره کیش علاوه بر انتخاب رییس جممهوری، پنج عضو شورای شهر و ۶ عضو شورای اسلامی روستاها در جزیره لاوان و هندورابی را راهی پارلمان‌ محلی می کنند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید