خبر فوری

تمدید قرارداد کاوانی با منچستریونایتد؛ ستاره 34 اروگوئه ای در منچستر ماندنی شد

هرمزبان – کاوانی با زدن 15 گل در این فصل، یکی از بازیکنان موثر شیاطین سرخ بوده است.   

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ادینسون کاوانی برای تمدید یک ساله قراردادش با منچستریونایتد به توافق رسید و بدین ترتیب تا ژوئن 2022 در اولدترافورد ماندنی شد. به نقل از سایت رسمی منچستریونایتد، این مهاجم 34 اروگوئه ای که در تابستان 2020 در انتقالی آزاد به شیاطین سرخ پیوست، در ماه های اخیر برای پیوستن به بوکاجونیورز و نزدیک بودن به خانواده اش وسوسه شده بود ولی پس از آن که اوله گونار سولسشر برای ماندن او پافشاری کرد، تصمیم گرفت یک سال دیگر به همکاری خود با منچستریونایتد ادامه بدهد. 

مهاجم تیم ملی اروگوئه تحت تاثیر حمایت هواداران منچستریونایتد از خودش قرار گرفته است.   ادینسون کاوانی می گوید منتظر بازگشت هواداران منچستریونایتد به اولدترافورد است. به نقل از سایت رسمی منچستریونایتد، مهاجم 34 ساله پیشین پاری سن ژرمن، در منچستر خیلی زود با گل های حساس و البته زیبایش به چهره ای محبوب تبدیل شد. حالا قرار است او تا پایان فصل 22-2021 در منچستریونایتد بماند و این بر عطش او برای کسب موفقیت با این تیم می افزاید. کاوانی در مصاحبه اش پس از تمدید قرارداد گفته است:   در طول این فصل علاقه زیادی به این باشگاه و تشکیلات آن پیدا کردم. من پیوند عمیقی میان خودم و هم تیمی هایم و کارکنانی که در پشت صحنه هستند احساس می کنم. آن ها هر روز انگیزه مضاعفی به من می بخشند و من می دانم که در کنار هم می توانیم به دستاوردهای مهمی برسیم. از همان لحظه اول ورود به باشگاه، اعتماد سرمربی را حس کردم. چنین چیزی به بازیکن اجازه می دهد تا بهترین فوتبالش را ارائه کند و من می خواهم از این بابت از او تشکر کنم. این که هواداران چقدر خواستار ماندن من بودند مرا تحت تاثیر قرار داد و من تمام تلاش خواهم کرد تا با عملکرم درون زمین، شادی و نشاط را برای آن ها به ارمغان بیاورم. من هنوز در برابر جمعیت هواداران در اولدترافورد بازی نکرده ام و این چیزی است که بی صبرانه منتظر آن هستم. 

 اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد راجع به پیروزی مقابل استون ویلا و ثبت یک کامبک دیگر در فصل جاری لیگ برتر انگلیس گفت:

همیشه پس از پشت سر گذاشتن یک بازی در لیگ اروپا، بازی در لیگ برتر انگلیس بسیار دشوار خواهد بود. مجددا واکنش فوق العاده‌ای در بین دو نیمه داشتیم، هر چند که من فکر می کنم در نیمه نخست نیز ما تیم برتر میدان بودیم و فرصت های گلزنی بیشتری خلق کردیم.

سولسشر راجع به گل برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی گفت:

خوشحالم که برونو باز هم از همان پرش همیشگی خود برای گل کردن پنالتی استفاده کرد!

سولسشر در ادامه راجع به گلزنی میسون گرینوود در این مسابقه گفت:

او گلزن قهاری است. در بازی شب پنجشنبه مقابل رم، میسون حضور طولانی‌ مدتی در میدان داشت و امروز نیز تلاش بسیار زیادی کرد. ما در اندیشه تعویض او در بین دو نیمه بودیم اما میسون نشان داد که قادر به انجام چه کارهایی است.

در پایان، از سولسشر درباره گلزنی مجدد ادینسون کاوانی برای منچستریونایتد سوال شد و او پاسخ داد:

امیدواریم در فصل آینده بتوانیم بیشتر از او استفاده کنیم.  

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید