خبر فوری

لوازم اخذ رای برای مناطق سخت گذر هرمزگان تامین شده است

هرمزبان – رییس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات هرمزگان گفت:لوازم و تجهیزات اخذ رای از ماه‌های گذشته برای مناطق سخت گذر استان تامین شده است.

نازنین شیبانی تذرجی یکشنبه شب در ششمین نشست کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان افزود: باتوجه به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمینه افزایش امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم در این رویداد سیاسی فراهم شده است.
وی بیان داشت: همچنین به جهت اینکه در این دوره از انتخابات نیاز است که اقلام بهداشتی در بین مجریان و شرکت کنندگان توزیع شود، مجموعه کمیته پشتیبانی با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم و بکارگیری همه ظرفیت‌ها سعی می‌کند نیازهای موجود را در زمان مقرر تامین کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، کمیته پشتیبانی را محرک ستاد انتخابات دانست و تصریح کرد: بررسی وضعیت شعبه های اخذ رای و پیش بینی تجهیزات و اقدام مورد نیاز برای شعبه ها یکی از وظایفی است که این کمیته باید قبل از برگزاری انتخابات انجام دهد.
وی یادآورشد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای انجام شود که از تحمیل هزینه‌های اضافی یا هزینه کرد مجدد برای یک موضوع جلوگیری شود.
شیبانی تذرجی ادامه داد: کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان با تمام توان، امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند فراهم می‌کند.
رییس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات هرمزگان گفت: انتظار داریم تمامی دستگاه های اجرایی وظایف خود را در این راستا به طور کامل انجام دهند.
وی گفت: نشست‌های کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات هرمزگان برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد سیاسی به صورت هفتگی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید