غذرخواهی ادن هازارد از هواداران رئال مادرید

ادن هازارد رسما از هواداران رئال مادرید عذرخواهی کرد. وینگر بلژیکی پس از سقوط از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست 2-0 در استمفوردبریج ، به طور گسترده توسط هواداران غول اروپایی مورد آزار قرار گرفت.

رئال مادرید | ادن هازارد رسما از هواداران رئال مادرید عذرخواهی کرد. وینگر بلژیکی پس از سقوط از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست 2-0 در استمفوردبریج ، به طور گسترده توسط هواداران رئال مادرید غول اروپایی مورد آزار قرار گرفت.

 

هازارد یکی از بازیکنان فعال در ترکیب زین الدین زیدان بود ، اما نتوانست کار کافی برای جلوگیری از گل تیمو ورنر و میسون مونت از ارسال چلسی به فینال را انجام دهد.

 

با این حال ، فارغ از نتیجه ، این رفتار هازارد پس از سوت پایان بود که باعث شد هم هواداران رئال مادرید و هم مطبوعات اسپانیایی از عصبانیت بخار گوش های خود را منتشر کنند. این به این دلیل است که هازارد در تمام وقت با ادوارد مندی و کورت زوما می خندد و شوخی می کند و این پیشنهاد را ایجاد می کند که او چنین بازی مهمی را برای رئال جدی نمی گیرد.

 

در حقیقت ، فیلم های تلویزیونی اسپانیا نشان می دهد El Chiringuito به دلیل ارزیابی لعنتی از اقدامات Hazard کامل با بیان جدی و موسیقی بیش از حد دراماتیک ، ویروسی شد.

 

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید