خبر فوری

مسأله قدس فقط بحث خاک نیست بلکه عداوت دیرینه یهودیان با اسلام واقعی است

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی گفت: عداوت و دشمنی صهیونیست با رسول خدا و دین اسلام پیشینه دارد و اکنون در شکل جدید آن شاهد دشمنی آنان با اسلام و مسلمانان منطقه و اسلام واقعی هستند.

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی امشب از بندرعباس اظهار کرد: مسأله قدس و مسأله فلسطین صرفا تصرف یک خاک نیست بلکه در واقع پیشینه و تاریخچه بغض و عداوت صهیونیست با اسلام است.

وی افزود: در زمان پیغمبر اسلام 3 گروه به نام‌های بنی قینقاع، بنی سلاسه و بنی قریظه که یهودیان اطراف مکه بودند نیز با شنیدن مبعث رسول خدا قصد کشتن او را داشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: عداوت و دشمنی صهیونیست با رسول خدا و دین اسلام پیشینه دارد و اکنون در شکل جدید آن شاهد دشمنی آنان با اسلام و مسلمانان منطقه و اسلام واقعی هستند.

حجت الاسلام میرزایی با بیان این که دو هدف عمده از ایجاد کشور صهیونیستی با اشغال خاک فلسطینیان دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف اول آن بود که یهودیان را در یک نقطه متمرکز کنند تا از شر آنان در امان بمانند و از سوی دیگر چون پیشینه دشمنی آنها با اسلام را می‌دانستند، آنها را به جان اسلام انداختند.

وی گفت: طرح کلان صهیونیست‌ها محدود به مرزهای فلسطین نیست و اگر آنان مشکلات خود را در فلسطین حل کنند، به سراغ سوریه و لبنان و اردن و … نیز می‌روند.

وی با اشاره به این که در 4 دهه اخیر تحولات مرتبط با فلسطین ابعاد و اشکال تازه‌ای به خود گرفته است، تصریح کرد: مبارزه با این غده سرطانی در منطقه جز با مقاومت میسر نیست و آنهایی که فاصله ایران را تا صهیونیست‌ها به عنوان بهانه‌ای واهی برای عدم دخالت ایران یاد می‌کنند باید توطئه‌های این رژیم برای عقب نگاهداشتن ملت ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان و طراحی سناریوهای مختلف تجاوزکارانه را نیز به یاد بیاورند.

حجت‌الاسلام میرزایی عنوان کرد: هدف صهیونیست‌ها زدن ریشه اسلام واقعی است و امام راحل با درک این هدف غایی صهیونیست‌ها، این روز قدس را نام‌گذاری کردند و ما در ماجرای شکل‌گیری داعش نیز دیدیم که با توطئه صهیونیست‌ها چه توطئه بزرگ و شومی در منطقه شکل گرفت که اگر مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم و بخصوص شهید بزرگوار و عزیز ما حاج قاسم سلیمانی نبود، این توطئه تا مرزهای کشورمان و شهرهای مختلف ایران نیز پیش می‌آمد و لذا ما باید امنیت و اقتدار امروز کشورمان را که به برکت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و شهدا بدست آمده را قدر بدانیم.

انتهای پیام/ 88055

 

 

 

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید