خبر فوری

ثمرات مقاومت در فضای مجازی تبیین شود/ روز قدس امسال در فضای مجازی صحنه رسوایی صهیونیست‌ها است

یک فعال فضای مجازی در هرمزگان گفت: دشمن با متوسل شدن به دروغ به دنبال تخریب وجهه مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، جهانگیر حاجی‌زاده صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای با اشاره به اهمیت بیان دقیق دستاوردهای مقاومت در طول دهه‌های اخیر در فضای مجازی، اظهار کرد: دشمن با متوسل شدن به دروع به دنبال تخریب وجهه مقاومت است و بر فعالان فضای مجازی واجب است تا ماهیت واقعی پشت پرده این جریانات آلوده را برای ملت ایران روشن کند.

وی افزود: دروغ پراکنی در مورد رابطه ایران و فلسطین از یک سو و ایجاد دو قطبی‌های شیعی و سنی در موضوع مقاومت از سوی دیگر از جمله محورهای دروغ‌سازی رسانه‌ای دشمن درباره مقاومت در منطقه است.

این فعال فضای مجازی خاطرنشان کرد: شبکه‌های معاند با رنگ و لعاب دادن به برخی موضوعات بی پایه و اساس و تحلیل و تفسیر آنها و گذر از خبر به تحلیل با سرعت زیاد به دنبال وارونه جلوه دادن مسائل و القای موضوعات بر بستر تحلیل به مردم هستند تا اصل ماجرای دروغ به راحتی در ذهن مخاطب قرار گیرد.

حاجی‌زاده در همین زمینه توضیح داد: در ماجراهای مختلف مرتبط با موضوع ایران و حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطینی همواره دوگانه سازی روانی برای مردم ایجاد می‌کنند تا واقعیت چهره کودک کش رژیم صهیونیستی و جنایات او در حق مردم منطقه از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان و یا خرابکاری در مراکز هسته‌ای ایران را از سوی این رژیم مخفی نگاه دارند اما فضای مجازی بستری برای افشای چهره واقعی صهیونیست‌ها در منطقه است.

وی گفت: امروز جنگ رسانه‌ای در جهان جریان دارد و آنان بر بستر رسانه و فضای مجازی به کلی واقعیت را وارونه جلوه می‌دهند و این وظیفه جبهه نیروهای انقلابی است که این واقعیات را برای مردم به اشکال مختلف بیان و از ظرفیت هنر نیز در این بستر بهره بگیرند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید