خبر فوری

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور|فولاد به دنبال بهبود شرایط خود در جدول و اوج حساسیت در گروه سوم +جدول گروه ها

هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور امشب و فردا پیگیری می شود و نمایندگان استان ( فولاد و آیندگان ) به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، در چهارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور امشب و فردا، نمایندگان استان ( فولاد و آیندگان ) به مصاف رقبای خود می روند.

در بازی نخست از ساعت ۲۲ امشب ( پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ) فولاد هرمزگان در گروه اول میهمان نماسازان آبادان است.

تا پایان هفته یازدهم فولادی ها با ۱۴ امتیاز در مکان چهارم و نماسازان آبادان با ۱۷ امتیاز صدرنشین گروه نخست هستند.

 

در مابقی دیدارهای این گروه، شهدای چوار ۶۵ ایلام با شهید ستاری قرچک و خانه صنعت کرمانشاه از فولاد زرند ایرانیان دیدار می کنند.

اما فردا و در آخرین دیدارهای گروه سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، آیندگان هرمزگان در سالن انقلاب کرج به مصاف تیم هم امتیازی خود، مبل کریمی البرز می رود.

شرایط و رقابت های گروه سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور را می توان حساس ترین گروه رقابت ها دانست، جایی که ۵ تیم از ۶ تیم حاضر در گروه، خطر سقوط به لیگ دسته دوم را احساس می کنند.

با ارسال اعتراض آیندگانی ها به کمیته انضباطی در خصوص  استفاده از بازیکن غیر مجاز تیم سفیر گفتمان، تیم تهرانی در آستانه کسر ۳ امتیاز قرار دارد و این آیندگانی ها هستند که خیالشان از بابت ماندن در لیگ دسته اول و تا حدود زیادی صعود به مرحله بعد راحت شود.

اما با نادیده گرفتن حکم کمیته انضباطی و ۱۰ امتیازی بودن تیم پنجم و ۱۳ امتیازی بودن صدرنشین در جدول رده بندی گروه سوم، روی کاغذ، 5 تیم، سفر گفتمان تهران، ایرالکو اراک، آیندگاه هرمزگان، مبل کریمی البرز و اسپیناس زنجان، احتمال سقوط به لیگ دسته دوم و صعود به مرحله نهایی را دارند.

 

به گزارش فارس، مرحله نخست رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم در ۴ گروه تا ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود و دو تیم انتهای جدول به لیگ دسته دوم سقوط می کنند.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید