خبر فوری

بهره‌برداری از ۱۲۹۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان

با حضور رییس جمهور و در آیین «افتتاح متمرکز پروژه‌های آموزش و پرورش» و پنجمین روز از «هفته بزرگداشت مقام معلم»، ۱۲۹۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در آیین «افتتاح متمرکز پروژه‌های آموزش و پرورش» و پنجمین روز از «هفته بزرگداشت مقام معلم» و در نخستین گام از تحقق اهداف و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، با حضور رئیس جمهور، تعداد ۲۶۸ پروژه عمرانی با ۱۲۹۵ کلاس درس، به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان در ۱۵ استان کشور به طور همزمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش؛ استان‌های البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، خوزستان، اصفهان، خراسان جنوبی، اردبیل و مرکزی از جمله استان‌هایی هستند که آئین بهره‌بردای از پروژه‌های آن‌ها، با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد.

 شایان ذکر است؛ بیشترین پروژه‌ها به ترتیب به استان‌های خوزستان با ۹۰، کرمان ۷۵ و خراسان رضوی با ۳۸ پروژه اختصاص دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید