خبر فوری

کشف یک تن و ۳۶۰ کیلو تریاک در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و ۳۶۰کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات موفق پلیسی در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدرو سوداگران مرگ و در اجرای طرح عملیاتی نصر، نیروهای مجرب وآموزش دیده مستقردر ایست و بازرسی «فاریاب رودان» با انجام اقدامات تخصصی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.

وی با بیان اینکه مأموران با رصد اطلاعاتی و تحرکات اعضای این باند مسیر تردد محموله مذکور را در محور ” رودان – بندر عباس” شناسایی و نسبت به پایش آن اقدام کردند، افزود: مأموران مستقر در ایست و بازرسی فاریاب کامیون حامل مواد مخدر را متوقف و ضمن هماهنگی مقام قضائی آن را جهت بررسی بیشتر به داخل یگان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از تریلر 136 بسته 10کیلویی به میزان یک تن و 360 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه و با پوشش های خاص در داخل کامیون جاسازشده بود کشف و دو قاچاقچی دراین رابطه دستگیرشد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: خودرو توقیفی به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان منتقل و متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه پلیس استان با توان عملیاتی بالا و اشراف اطلاعاتی اجازه جولان و عرض اندام به قاچاقچیان و هنجارشکنان نخواهد داد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید