خبر فوری

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت

روز دوشنبه، اسکناس آمریکایی با قیمت ۲۲ هزار و ۵۰ تومان معامله می‌شد که ۲۰۰ تومان بیشتر از روز یکشنبه بود. پیش‌بینی‌ها از آینده بازار دلار چگونه است؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، روز دوشنبه، اسکناس آمریکایی با قیمت ۲۲ هزار و ۵۰ تومان معامله می‌شد که ۲۰۰ تومان بیشتر از روز یکشنبه بود. پیش‌بینی‌ها از آینده بازار دلار چگونه است؟

دنیای اقتصاد درباره بازار دلار نوشت: ساعت ۵ بعدازظهر روز دوشنبه، دلار با قیمت ۲۲ هزار و ۵۰ تومان معامله می‌شد که ۲۰۰ تومان بیشتر از روز یکشنبه بود. این برگشت برای انتظارات معامله‌گران افزایشی بازار بسیار مهم بود. عده‌ای با توجه به این افزایش،‌ خبر از پایان روند کاهشی دادند.

با این حال روز سه‌شنبه در معاملات پشت‌خطی اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داد که می‌تواند بار دیگر سمت و سوی انتظارات را دست‌خوش تغییرکند.

اتفاق غیرمنتظره بازار دلار

اتفاق غیرمنتظره برای دلاری‌ها، نزول شدید قیمت اسکناس آمریکایی در معاملات پشت‌خطی روز سه‌شنبه بود. گفته می‌شود که تا ساعت ۲ ظهر دیروز در این معاملات، قیمت اسکناس آمریکایی حتی تا محدوده ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومانی ریزش کرده بود. از نگاه معامله‌گران دلیل این افت غیرمنتظره،‌ خبری بود که برخی سایت‌ها در مورد نزدیک شدن به توافق هسته‌ای منتشر کردند. خبرگزاری آسوشیتدپرس روز سه‌شنبه ادعا کرد انبوه تماس‌های دیپلماتیک و گزارش‌های مربوط به پیشرفت مذاکرات، حاکی از آن است که تهران و واشنگتن در مذاکرات غیرمستقیم خود در آستانه توافق قرار دارند. فروشندگان با تکیه بر این خبر، دلار را به کانال ۲۱ هزار تومانی برگرداندند.

به این ترتیب، می‌توان گفت دلار طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در رفت و برگشت قیمتی بین کانال ۲۱ و ۲۲ هزار تومان به سر می‌برد. کاهش کانال قیمتی دلار در روز سه‌شنبه در صورتی می‌تواند اهمیت خود را حفظ کند که روز چهارشنبه افزایشی‌ها به بازار هجوم نیاورند. به باور تحلیلگران فنی اگر در روز چهارشنبه اسکناس آمریکایی محدوده ۲۱ هزار و ۲۰۰ تومانی را از دست بدهد، با موج جدیدی از فروش‌ها رو به رو خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید