خبر فوری

توزیع 5 هزار بسته معیشتی توسط بسیج کارگری/ کارگران یک روز حقوق خود را به افطار 3000 محروم هدیه کردند

بسیج جامعه کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در هشتمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی، 5 هزار بسته معیشتی را آماده توزیع در میان کارگران محروم در شبهای قدر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، همزمان با شب‌های پرفیض قدر بیش از 5 هزار بسته معیشتی از سوی بسیج کارگری و کارخانجات و ادارات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با همکاری بسیج فولاد هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج فارس تهیه و مهیای توزیع میان کارگران محروم شد.

سردار اباذر سالاری در این مراسم که در سالن بسیج جامعه کارگری در بندرعباس برگزاری شد، اظهار کرد: 5 هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام 500 هزار تومان از سوی بسیج صنایع تهیه و بسته بندی شده است که میان افراد محروم شناسایی شده، توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: این بسته ها شامل، برنج، روغن، حبوبات، گوشت، رب گوجه و لوازم شوینده است و بحمداله بسیج کارگری و اداری سپاه هرمزگان در این زمینه اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده است که حاصل به مشارکت گرفتن صنایع کلیدی استان در اجرای رزمایش مواسات و همدلی است.

وی تصریح کرد: کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی چنان عظمت و برکتی به رزمایش‌های مواسات در سراسر کشور داده که شاهد همتی عمومی در این زمینه در شهرهای مختلف هستیم.

سروان ارسلان شهبازی مسؤول بسیج کارگری و اداری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این مراسم با تقدیر از مشارکت خوب و بالای صنایع استان در برگزاری رزمایش‌های مواسات، خاطرنشان کرد: با اهدای یک روز حقوق بسیاری از کارگران بسیجی ادارات، موفق شدیم بیش از 3 هزار بسته افطاری نیز تهیه و در هفته کارگر میان کارگران فصلی و کارگران آسیب‌دیده از شیوع کرونا توزیع کنیم.

به گفته وی در 7 مرحله از برگزاری رزمایش مواسات در بسیج جامعه کارگری استان هرمزگان، بیش از 60 هزار بسته معیشتی میان محرومان و نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید