خبر فوری

تشدید محدودیت‌های تردد در ایام پایانی هفته

معاون استاندار هرمزگان گفت: محدودیت های ورود و خروج به شهرستان های همجوار هرمزگان تشدید شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، علی رئوفی در جلسه ستاد استانی کرونا با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، با اشاره تلاش‌ها برای مدیریت بیماری کرونا، عنوان کرد: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان با کاهش ۱۰ درصدی همراه بوده است.

وی در همین خصوص افزود: در غرب و شرق استان با تلاش فرمانداران و اعضای ستاد شهرستانی کرونا و کادر سخت کوش درمان روند افزایشی آمار مبتلایان متوقف و سیر نزولی پیدا کرده است و در قرنطینه شهر کوشکنار و شناسایی به موقع مبتلایان در شهرستان پارسیان و سایر شهرستان های غربی استان به خوبی عمل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به تعطیلات پیش رو، تصریح کرد: تشدید اقدامات در ایام پایانی هفته و تعطیلات پیش رو برای جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان ضروری است.

جانشین رئیس ستاد کرونای استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: تشدید محدودیت های تردد به شهرهای قرمز و نارنجی با جدیت دنبال شود و در صورت مشاهده تخلف جرائم مصوب به موقع اعمال شود تا شاهد بازدارندگی باشیم.

رئوفی در همین خصوص تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان های استان های همجوار هرمزگان اعمال محدویت های ورود و خروج به این شهرستان تشدید شود.

وی افزود: بر روند برگزاری مراسمات ایام لیالی قدر دستگاه های متولی نظارت کنند تا همچون شب نوزدهم شاهد برگزاری بدون دغدغه مراسمات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی باشیم و همراهی مردم در این زمینه قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: فرهنگ سازی و آموزش در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار اثر گذار خواهد بود.

وی با تاکید بر گزارش به موقع تخلفات، تصریح کرد: بخشداران و دهیاران در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی در عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی سریعا موضوع را به دستگاه های اجرایی ذیربط گزارش کنند.

رئوفی افزود: عادی انگاری وضعیت کرونا عواقب سنگینی دنبال دارد و ضروری است با اطلاع رسانی و هشدار به موقع از ایجاد فضای عادی انگاری در جامعه جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید