خبر فوری

جهانگیری درگذشت نژادحسینیان را تسلیت گفت

معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت «سید محمد هادی نژادحسینیان» نماینده پیشین جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد و سازمان اوپک را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت سید محمد هادی نژادحسینیان وزیر اسبق راه، وزیر اسبق صنایع سنگین و نماینده پیشین جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد و سازمان اوپک را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت جناب آقای مهندس سید محمدهادی نژادحسینیان وزیر اسبق راه، وزیر اسبق صنایع سنگین و نماینده پیشین جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد و سازمان اوپک موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

مصیبت فقدان این مدیر خدمتگزار و باسابقه که سال‌های متمادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسئولیت‌های مختلف منشاء خدمات ارزنده‌ای به کشور بود را به همه دوستان، علاقه مندان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید