خبر فوری

سلاخی گرگ ها توسط شیاطین/ پیروزی خفیف ویارئال مقابل آرسنال

هرمزبان – شاگردان اوله گونار سولسشر با وجود لغزش های دفاعی، در فاز تهاجمی بی رحم بودند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، منچستریونایتد با یک برد پر گل مقابل آاس رم، بار دیگر برد شیرینی را برابر این تیم کسب کرد. در این مسابقه که درخشش برونو فرناندز و ادینسون کاوانی سرنوشت آن را تعیین کرد، رم بازگشت خوبی به بازی داشت و پس از این که 2-1 از حریف خود پیش افتاد، به حضور در فینال امیدوار شد. اما تیم سولسشر همچون دیگر مقاطع فصل جاری در نیمه دوم بی رحمانه به سمت دروازه حریف حمله کرد و مزد بازی هجومی خودش را با یک برد دلچسب گرفت. البته مصدوم شدن لوپز، ورتو و اسپیناتزولا در همان نیمه اول نه تنها جالوروسی را در همین بازی اذیت کرد، بلکه ممکن است کار آن ها برای بازی برگشت را نیز سخت کند. حالا منچستریونایتد باید پس از این بازی به دربی شمال غرب انگلیس برابر لیورپول فکر کند و رم هم باید در خانه سمپدوریا به میدان برود.

– آرسنال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در خانه ویارئال 2-1 شکست خورد. در دیداری که هر دو تیم یک اخراجی داشتند، این ویارئال بود که ابتدا با دو گل پیش افتاد اما توپچی ها در دقایق پایانی یکی از گل های خورده را جبران کردند تا برای دیدار برگشت امیدوار بمانند. آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2، روی پاس امیل اسمیت- رو، این نیکلاس پپه بود که می‌توانست صاحب موقعیت شود اما به دلیل قرار گرفتن در موقعیت آفساید، با پرچم کمک داور متوقف شد.
در مقابل این ویارئال بود که در دقیقه 5 روی اولین حمله جدی اش به گل رسید. روی یک حرکت خوب از سمت راست بود که چوکووئزه پا به توپ وارد محوطه جریمه آرسنال شد اما در حالی که بین دو مدافع حریف گرفتار شده بود، مانو تریگروس از راه رسید و با یک شوت تماشایی دروازه را باز کرد. بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 15، روی حرکت خوب پپه و ارسال او به دهانه دروازه، آرسنالی ها می‌توانستند صاحب موقعیت شوند اما مدافعان ویارئال توپ را دفع کردند.
در ادامه بازیکنان آرسنال توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقایق 23 و 25، صاحب موقعیت شدند اما پپه و ساکا نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند. در حالی که توپچی ها سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این ویائال بود که در دقیقه 29 به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه آرسنال بود که توپ با ضربه سر جرارد مورنو به تیر دوم رفت و رائول آلبیول از غفلت مدافعان حریف استفاده کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.
آرسنالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 34، پپه در درگیری با خوان فویت، در محوطه جریمه ویارئال سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما بعد از استفاده از VAR، مشخص شد که پپه پیش از آن صحنه با دست توپ را حمل کرده و داور تصمیمش را تغییر داد. در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان آرسنال بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما چیزی نمانده بود که ویارئال در دقیقه 43 به گل سوم برسد ولی فویت علی رغم پشت سر گذاشتن برند لنو، نتوانست دروازه آرسنال را باز کند و در نهایت نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.
نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی دفع ناقص مدافعان ویارئال، پپه صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع آلبیول، دروازه میزبان را بسته نگه داشت. برتری آرسنال ادامه داشت. هرچند بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. تا اینکه در دقیقه 57، شرایط برای آنها دشوارتر شد. دنی سبایوس که یک کارت زرد داشت، با دریافت کارت دوم به دلیل خطا روی پارخو، از بازی اخراج شد تا آرسنال 10 نفره شود.
در دقیقه 61، چوکووئزه روی یک حرکت خوب، صاحب موقعیت شد اما شوت او را لنو با واکنش مناسب دفع کرد. سه دقیقه بعد، دفع توپ ناقص رویی روی یک ضربه کرنر باعث شد تا راب هولدینگ پشت محوطه جریمه ویارئال صاحب فرصت شوتزنی شود اما ضربه او از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت.
تیم میزبان از برتری نفری اش استفاده کرد و پیش کشید اما این آرسنال بود که در دقیقه 73 یکی از گل های خورده را جبران کرد. ساکا که پا به توپ وارد محوطه جریمه ویارئال شده بود، با خطای تریگروس سرنگون شد و داور به همین دلیل نقطه پنالتی را نشان داد. در حالی که رویی به سمت راست شیرجه زد، پپه توپ را به وسط دروازه کوبید تا اختلاف به حداقل کاهش پیدا کند.
در دقیقه 80، اتین کاپو به دلیل خطا روی ساکا، با کارت زرد دوم جریمه شد و به این ترتیب ویارئال هم 10 نفره شد. در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی تلاش کردند و موقعیت هایی هم روی دروازه یکدیگر داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید