خبر فوری

هیچ چیز به اندازه حقوق کارگران در شهرداری مهم نیست/ باید افزایش نیروی انسانی متناسب با نیازهای شهر باشد

شهردار هشتبندی گفت: هیچ چیز به اندازه حقوق کارگران در شهرداری مهم نیست و باید اولویت اصلی در پرداخت حقوق، کارگران، کارمندان و سپس مدیران شهرداری باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشتنبدی، محمد رستمی امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری این شهر عنوان کرد: توجه به قشر کارگر سبب ارتقای تراز مدیریتی در شهرداری می‌شود و اولویت پرداخت حقوق کارگران در سیستم‌های مدیریت‌های شهری می‌تواند به رشد رضایتمندی و ارتقای ظرفیت‌های کاری نیز کمک کند.

وی افزود: شهرداری هشتبندی حدود 20 کارگر حوزه خدمات شهری دارد که همه این عزیزان در ماه‌های اخیر بدون تأخیر حقوق و بیمه و عیدی خود را دریافت کرده‌اند و وقتی کارگر در یک ساختار مدیریتی با رضایت و فراغ بال کار کند، روحیه همدلی در جامعه هدف نیز تحقق پیدا می‌کند.

 

شهردار هشتبندی با بیان این که بستر ارائه خدمات مناسب در حوزه مدیریت شهری را کارگران حوزه خدمات شهری می‌سازند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت در زمینه توسعه نیروی انسانی در شهرداری‌ها باید خدمات محور باشد و جهت‌گیری توسعه انسانی به سمت تقویت ارائه خدمات به مردم قرار گیرد تا از شمار افراد پشت‌میزنشین کاسته و نیروهای حوزه خدمات افزایش یابند.

رستمی همچنین گفت: خدمت در جایگاه کارگری در شهرداری یک افتخار است و ما به عنوان شهردار باید خودمان را در کنار این عزیزان بدانیم و باور داشته باشیم که شأنی جز خدمت به مردم نداریم و وقتی این نگاه بر شهرداری حاکم شود، آنگاه همه مردم یک شهر به کمک شهرداری برای زیباسازی و تنظیف خواهند آمد و شهر تبدیل به خانه دوم همه ما خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید