خبر فوری

قدیمی‌ترین زندانی جرائم غیرعمد بندرعباس آزاد شد

هرمزبان – مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان از آزادی قدیمی‌ترین زندانی جرائم غیرعمد بندرعباس که از سال ۹۳ تاکنون به علت مسائل مالی در حبس بود، به همت جشن گلریزان بانک مسکن استان، خبر داد.

احمد مرادی‌نژاد، امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قدیمی‌ترین زندانی جرائم غیرعمد بندرعباس که از سال ۹۳ تاکنون به علت مسائل مالی در حبس بود، به همت جشن گلریزان بانک مسکن استان آزاد شد.

وی افزود: این مددجو با بدهی مالی به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به مدت ۷ سال در زندان مرکزی بندرعباس بوده که با بررسی پرونده آن جهت آزادی، در ۱۹ ماه مبارک رمضان با مشارکت کارکنان و مشتریان بانک مسکن و جمع‌آوری و واریز بدهی به حساب ستاد دیه، زمینه آزادی این سرپرست خانواده فراهم شد.

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان یادآور شد: هشتمین جشن گلریزان بانک مسکن هرمزگان، امسال در شرایط نامساعد اقتصادی و ویروس کرونا به همت مدیریت این شعب، نسبت به سال گذشته با سه برابر افزایش کمک‌ها روبه‌رو بوده است. مدیریت شعب بانک مسکن در استان، هر ساله اقدام به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد در ایام شب‌های قدر ماه مبارک رمضان می‌کنند و امسال نیز مانند ۷ دوره گذشته، کارکنان و مشتریان نیک‌اندیش، بار دیگر به یاری ستاد دیه شتافتند تا با کمک‌های خود بتوانند در آزادسازی زندانیان غیرعمد مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید