خبر فوری

دستور ویژه رئیس قوه قضاییه برای حمایت از تولید

بر اساس دستور رئیس قوه قضاییه، طرح «پایش» کلیه بنگاه‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در سراسر کشور، باید ظرف یک ماه آینده اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه برای حمایت از تولید دستور ویژه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید:
تولید ۴ میلیون دز واکسن کووایران در اردیبهشت و خرداد

بر این اساس، طرح «پایش» کلیه بنگاه‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در سراسر کشور، باید ظرف یک ماه آینده اجرا شود.

با سه هدف شناسایی بنگاه‌های تعطیل قابل احیا، شناسایی بنگاه‌های نیمه فعال نیازمند حمایت قضایی و شناسایی و برخورد کیفری با متخلفان و عاملان تعطیلی کارخانجات در سراسر کشور، کارگروه مشترکی با مسولیت دادستانی کل کشور و عضویت سازمان بازرسی و اداره کل امور ورشکستگی و نماینده وزارت صمت تشکیل شود.

در ادامه طرح موفق «پایش» در زندان‌ها که موجب عفو و تخفیف و آزادی هزاران زندانی در سراسر کشور شد، رئیس قوه قضاییه دستور اجرای طرح پایش سراسری بنگاه‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در سراسر کشور را صادر کرد.

آیت‌الله رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه تصریح کرد: سازمان بازرسی و دادستان‌ها، با متخلفینی که کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی را تعطیل و لخت می‌کنند تا از زمین آن سواستفاده کنند قاطعانه برخورد کنند؛ این جرم را قابل گذشت نمی‌دانیم.

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید