خبر فوری

فرمانده اسبق بسیج اعلام کاندیداتوری کرد

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی و فرمانده اسبق بسیج، برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سردار علیرضا افشار، رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی و فرمانده اسبق بسیج در یک نشست خبری، برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

گزیده‌ای از سخنان او را در ادامه می‌خوانید:

-بنده در حال بررسی شرایط بودم و به این نتیجه رسیدم که باید در صحنه انتخابات حضور یافت و ان‌شاءالله حضور می‌یابم و حدود ۴۰ برنامه برای حل مشکلات اساسی کشور در حوزه‌های مختلف تدوین کرده‌ایم.

-مقام معظم رهبری یکبار فرمودند که پاسداران انقلاب بیشتر نیروی انقلاب هستند تا اینکه نظامی باشند؛ مدتی است که این شبهه مطرح شده و پاسداران از ابتدای انقلاب به خاطر دفاع مقدس در این عرصه حضور یافتند و شغل نظامی‌گری را از ابتدا نداشتند و بنده خودم دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف هستم و در جهاد سازندگی مشغول انجام وظیفه بودیم و وقتی جنگ شروع شد، به خاطر انجام وظیفه و ادای تکلیف با درخواستی که انجام شد، به کمک سپاه رفتیم و این عزیزان هویت نظامی‌گری نداشتند و اکثر سپاهیان به خاطر دفاع مقدس در این عرصه حاضر شدند و نیروی انقلاب هستند و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های کشور و از این‌قبیل مراکز بودند.

– منشور اخلاقی انتخابات در زمان انتخابات مجلس هشتم تهیه شد. اصول این منشور عبارتند از دین‌محوری، کرامت انسانی، قانون‌محوری، وفای به عهد، احساس مسئولیت، پاسخگویی و نقدپذیری، صداقت و راستی، اعتماد اجتماعی، حق‌محوری و انصاف، مشارکت حداکثری، همبستگی و اقتدار ملی، پاک‌دستی و پرهیزکاری مالی، حفظ منافع ملی، رشد و تعالی فرهنگ سیاسی-اجتماعی.

– برخی به‌دنبال رفراندوم هستند و تقریبا هر دو سال یکبار در کشور انتخابات برگزار می‌شود و مردم پای صندوق رأی می‌آیند نمی‌توان مشکلات امروز مردم را انکار کرد و این مشکلات عوامل و علل خود را دارد ولی اگر مردم صداقت ببینند و به آینده امید داشته باشند، با نشاط در صحنه حضور می‌یابند و این از عوامل مشارکت حداکثری است مسئله پاک‌دستی از جمله نگرانی‌های مردم است و برخی نامزدها ریخت و پاش‌های زیادی دارند و مردم به دنبال افرادی هستند که از متن و بطن جامعه آمده باشد و از مردم باشد.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات پیگیری کنید.

منیع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید