خبر فوری

واکنش گل محمدی به پیشنهادهای خارجی بازیکنانش؛ خودشان تصمیم گیرنده هستند‌!

هرمزبان – یحیی گل محمدی تاکید کرد در جریان پیشنهادهای خارجی شاگردانش نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، یحیی گل محمدی شب قبل در مصاحبه ای که انجام داد از پیشنهاد تیم های خارجی به برخی بازیکنان پرسپولیس ابراز بی اطلاعی کرد.  یحیی گل محمدی، سرمربی جوان و موفق پرسپولیس شب گذشته در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. اما مهم ترین بخش صحبت های گل محمدی به واکنش او به ادعای برخی بازیکنان پرسپولیس در مورد پیشنهادهایی که در این مدت دریافت کرده اند مربوط بود.
گل‌محمدی درباره مطرح شدن پیشنهاد برخی باشگاه های حوزه خلیج فارس برای بازیکنانی مثل احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی زادگان گفت:
ما هم در رسانه ها این مسائل را دیده‌ایم اما برای هیچ یک از بازیکنان پیشنهاد رسمی نیامده است. البته این نفرات از سال آینده قرارداد ندارند و امکان دارد پیشنهاد داشته باشند. خودشان تصمیم گیرنده هستند‌. از الان صحبت کردن درباره این موارد زود است. اکنون بچه ها با تمام وجودشان کار می کنند.
گل محمدی با این اظهار نظر تاکید کرد درجریان هیچ کدام از مسائلی که در رسانه ها مطرح می شود نیست و جالب این که با بیان جمله”خودشان تصمیم گیرنده هستند” به نوعی نظر خود را در مورد احتمال جدایی برخی شاگردانش به صورت مستقیم بیان کرد.
باشگاه قطری الاهلی پیشنهاد یک میلیون و 300 هزار دلاری به محمدحسین کنعانی‌زادگان ارائه داده است. رقمی سنگین که با یک حساب سرانگشتی و قیمت ارز و دلار در بازار کشورمان معادل 30 میلیارد تومان خواهد شد. هرچند محمدحسین کنعانی‌زادگان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد ولی به لطف درایت مدیران سابق این باشگاه بند فسخ 250 هزار دلاری در آن گنجانده است. مبلغی که گفته می‌شود تیم قطری حاضر به پرداخت آن برای به خدمت گرفتن مدافع ملی‌پوش به پرسپولیس است.
چندی پیش نشریه مطرح استاد الدوحه در خبری فوری و اختصاصی عنوان کرد: باشگاه الاهلی محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ایرانی تیم فوتبال پرسپولیس را برای جانشینی شِین لاوری استرالیایی به خدمت گرفت.
بلافاصله پس از انتشار این خبر و حواشی به وجود آمده، محمدحسین کنعانی‌زادگان در صفحه شخصی خودش آن را تکذیب کرد. البته مدافع ملی پوش پرسپولیس اعلام کرد پیشنهاداتی از خارج کشور دارد ولی می‌خواهد تمام تمرکز خودش را تا پایان فصل روی بازی‌های تیم پرسپولیس متمرکز کند.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این تکذیب اینستاگرامی محمدحسین کنعانی‌زادگان به توصیه نزدیکانش بوده است. مشاوران کنعانی زادگان به او یادآوری کرده‌اند در صورت سکوت در قبال این خبر نشریه استاد الدوحه قطر ممکن است مورد غضب یحیی گل‌محمدی قرار بگیرد.
خشم سرمربی پرسپولیس و بیرون نشاندن محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌تواند او را از تیم ملی هم دور کند. بنابراین عقل و منطق حکم می‌کرد مدافع ملی‌پوش پرسپولیس فعلا خبر رسانه قطری را تکذیب کند تا کمی خیال یحیی گل‌محمدی راحت شود! با این شرایط به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس برای حفظ این بازیکن کار دشواری داشته باشد. از یاد نمی‌بریم سال گذشته نیز رسانه‌های قطری اخباری مبنی بر جدایی شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن از پرسپولیس (پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا) منتشر کردند که با وجود تکذیب اولیه در نهایت صحت و درستی آن با کوچ این دو بازیکن سرشناس به اثبات رسید.
بی تردید با توجه به شرایط آب و هوایی گوا، پرسپولیس نسبت به دیگر نماینده های ایران در آسیا شرایط سخت تری داشت. تیم پرسپولیس در گوا به واسطه شرایط نامناسب آب و هوایی این جزیره، کار بسیار سختی داشت. قبل از آغاز بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تمامی کارشناسان به صورت متفق القول معتقد بودند حریف اول پرسپولیس در این رقابت ها شرایط سخت آب و هوایی جزیره گوا است.
گرمای شدید، رطوبت بالا و وضعیت عجیب کرونا در این منطقه کار پرسپولیس را به شدت سخت کرده بود اما نگاهی به اتفاقات رخ داده در 21 روز گذشته و همین طور مرور بازی های پرسپولیس نشان می دهد این تیم در مواجهه با شرایط آب و هوایی عجیب هند نمره قبولی گرفت. آن هم در شرایطی که در چنین وضعیت آب و هوایی پرسپولیس مجبور به انجام بازی‌های پرفشار در فاصله 72 ساعت یک بار بود.
پرسپولیس اگرچه هفت ماه قبل در قطر هم از نظر بدنی موفق عمل کرد اما از نظر رطوبت و شرجی بودن به هیچ وجه کشور قطر با گوا قابل قیاس نیست. یکی از ابهامات اهالی فن قبل از برگزاری  رقابت های این فصل، انجام ریکاوری مناسب در حد فاصل مسابقات بود و این ابهام وجود داشت که کادر فنی چطور می تواند در آن شرایط سخت و سنگین آب و هوایی، بازیکنان را برای بازی بعدی مهیا کند. اما مرور بازی ها و نتایج پرسپولیس نشان می دهد کادر فنی تا چه اندازه در این امر موفق عمل کرده است.
کسب 15 امتیاز از شش مسابقه که هر سه روز یک بار برگزار می شد آن هم با این شرایط خاص برای پرسپولیس کار راحتی نبود. انجام فوتبال بانشاط همراه با پرس فشرده از خط دفاعی حریف، مالکیت توپ زیاد، حضور همیشگی مدافعان در محوطه جریمه حریفان و از همه مهمتر دوندگی بی امان در طول 90 دقیقه در تک تک بازی های پرسپولیس مشهود بود. همین موضوع به خودی خود کافی است تا کادر فنی پرسپولیس به جز مسائل فنی و تاکتیکی، از نظر ساخته و پرداخته کردن بدن بازیکنان نیز نمره قبولی بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید