نهادینه‌کردن فرهنگ کتاب کمک به رشد جامعه است

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با ناشر و فعال حوزه کتاب در جهت هم افزایی و اهدای کتاب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، امینه دریانورد در جهت هم افزایی و اهدای کتاب با محمد‌تقی حق بین، ناشر و فعال حوزه کتاب در اداره کل کتابخانه های عمومی استان دیدار و گفتگو کرد.

دریانورد، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان بیان کرد: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیاز به همراهی و همدلی همه مسئولین و مردم در سطح جامعه است، بنابراین می‌توان با نهادینه کردن فرهنگ اهدای کتاب نیاز به کتاب را در بسیاری از مناطق که دسترسی کمتری به کتاب را دارند برطرف کرد.

وی افزود: کتابخانه های عمومی تلاش می کنند منابع مورد نیاز مخاطبان خود را تأمین کنند ولی تامین همه منابع امکانپذیر نیست و نیاز به اهتمام ناشران و فعالان حوزه کتاب در امر اهدای کتاب است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان ضمن تقدیر از همکاریهای گذشته این فعال حوزه کتاب در اهدای کتاب به کتابخانه های شهرستان قشم درخواست همکاری بیشتر و دریافت منابع برای سایر کتابخانه های عمومی استان بویژه روستاها و مناطق کمتر برخوردار را کرد.

محمدتقی حق بین، ناشر و فعال حوزه کتاب با بیان اینکه تمام تلاش خود را در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام می دهیم گفت: همکاری های لازم را با اداره کل کتابخانه های عمومی استان در امر اهدای کتاب و رساندن منابع و کتابهای مناسب به بخشها و مناطقی که این نیاز احساس می شود را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید