خبر فوری

‌باید به صیادی و انرژی خورشیدی توجه بیشتری شود‌‌

‌مرتضی بازرگان در گفت‌وگو با ایسنا،  افزود: اولین روزی که وارد بندرعباس شدم، وقتی دیدم که مردم  با وانت جابجا می‌شوند، تعجب کردم و پرسیدم چرا مردم با وانت جابه‌جا می‌شوند و این موضوع برایم قابل‌درک نبود.

وی بابیان اینکه عرق شرم بر پیشانی‌ام نشست، چراکه شأن مردم هرمزگان خدشه‌دار شده بود، اظهار کرد: فوراً با تهران تماس گرفتم و 300دستگاه تاکسی را با خواهش به‌صورت اضطراری و خارج از نوبت به بندرعباس اختصاص دهند ‌و به‌مجرد اینکه این تاکسی‌ها رسید مسافرکشی با وانت را به‌صورت مطلق منع کردم.

بازرگان در خصوص حضورش در هرمزگان پس از تصدی در استانداری در سال 1358، تصریح کرد: به دلیل تخصصم در مهندسی مشاور بندرسازی، همواره در هرمزگان حضور دارم و بر روی پروژه‌های مختلفی همچون بندر شهید رجایی، بندر شهید باهنر، قشم و در حال حاضر کشتی‌سازی خلیج‌فارس کار می‌کنم و همواره در هرمزگان حضور داشتم و پیشرفت کنونی را در طول این سال‌ها همیشه شاهد بودم.

دومین استاندار هرمزگان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: هرمزگان از دو موهبت الهی شامل خورشید و دریا برخوردار است که از انرژی خورشیدی در این استان می‌توان هزاران مگاوات برق تولید کرد.

وی ادامه داد: با ساخت شناورهای جدید و مدرن در این استان می‌توان استفاده بهتری از ظرفیت‌های دریا داشت و همچنین باید به صیادی هم توجه بیشتری شود.

بازرگان در پایان بابیان اینکه همیشه نگاهم به هرمزگان عاشقانه بوده است، خاطرنشان کرد: به‌اندازه‌ای مردم هرمزگان دوست‌داشتنی هستند که همیشه ذهنم، قلبم و حواسم در هرمزگان بوده و هست و از پیشرفت‌هایی هم که صورت گرفته خیلی خوشحال و خرسندم و امیدوارم روزبه‌روز هم بهتر شود.

‌انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا
انتهاي پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید