خبر فوری
حجت الاسلام محمد پاک نژاد امام جمعه شهرستان ابوموسی

خطیب جمعه بوموسی: در اسلام کار و تلاش مساوی با عبادت خداست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد امام جمعه شهرستان بوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به روز جهانی کارگر و تبریک این روز، اظهار داشت: در دین اسلام کار و تلاش برای اهداف پاک، رفاه خانواده و خدمت رسانی به مردم مساوی با عبادت خداست.

وی اضافه کرد: اسلام از بیکاری و تنبلی بیزار است برای اینکه تمام گرفتاری ها ناشی از بیکاری و تنبلی است. اسلام مردم را به کار و تلاش مثبت و مفید دعوت می کند.

امام جمعه بوموسی ضمن تبریک روز معلم ، از معلمان و اساتید دانشگاه خواست دانش آموزان و دانشجویان را طوری تربیت کنند که علاوه بر کسب علم روز، علم تقوا که باعث نجات آنها و جامعه می شود را بیاموزند.

حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به در پیش بودن شب های قدر اظهار کرد: شب قدر بهتر از هزار ماه است و مقدرات یک ساله ما را به دست امام زمان (عج) می رسانند.

خطیب جمعه بوموسی، انتشار فایل صوتی مصاحبه دکتر ظریف را حادثه ای تلخ و ناراحت کننده دانست و گفت: این اتفاق دل مردم را به درد آورد و موجب شد دشمنان مردم سوءاستفاده کنند و در بوق های خودشان بدمند که در ایران حاکمیت دوگانه برقرار است.

وی با اشاره به انتخابات 1400 اظهار داشت: حضور مردم موجب اقتدار کشور خواهد شد و انتخابات مظهر حضور مردم است؛ حضور چشم گیر مردم در پای صندوق های رأی تیر دیگری بر چشم دشمنان این نظام اسلامی خواهد زد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید