خبر فوری

مرکز ارتباطاعات مردمی کمیته امداد هرمزگان راه اندازی شد

هرمزبان – نخستین مرکز ارتباطاعات مردمی کمیته امداد هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس تقوی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان راه اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان روز پنجشنبه در حاشیه راه اندازی این پایگاه گفت: این مرکز به عنوان نخستین مرکز ارتباطات مردمی کمیته امداد با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به مددجویان و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش راه اندازی شده است.
جلیل تراهی افزود: هدف از راه اندازی این مرکز در واقع تکریم خدمت گیرندگان در حوزه‌های مختلف کمیته امداد، توسعه در تقویت سرمایه‌های اجتماعی امداد و بهره مندی هرچه بهتر  و بیشتر خانواده‌های تحت حمایت از خدمات این نهاد است.
وی یادآورشد: هم اکنون حدود ۸۷ هزار خانواده نیازمند در هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می‌باشند.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: باتوجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا به‌منظور کاهش مراجعه حضوری، خانواده‌های تحت حمایت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس e.emdad.ir درخواست‌های خود را ثبت و ارسال کنند.
وی با اشاره به این مطلب که بسترهای ۲۶ خدمت الکترونیکی در این سامانه امکان‌پذیر است، افزود: نیازمندان جهت ورود به این سامانه باید با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه، پس از ورود به صفحه شخصی خود خدماتی که برای آن‌ها فعال‌شده است را بر اساس سطح نیاز اقدام به ثبت درخواست موردنظر نمایند و در نهایت کد رهگیری خود را جهت پیگیری‌های بعدی دریافت کنند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید