مهلت ارسال شعر به کنگره «حدیث حسن» تا 19 مرداد است

مدیرعامل مجمع شاعران اهل بیت(ع) از برگزاری سومین دوره کنگره شعر امام حسن(ره) با عنوان «حدیث حسن» و مهلت ارسال آثار تا 19 مرداد به این کنگره خبر داد.
جواد حیدری، مدیرعامل مجمع شاعران اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با ایکنا درباره کنگره ملی شعر «حدیث حسن» گفت: سومین دوره کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) با موضوع مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت (ع) و با همکاری حوزه هنری و سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: فراخوان این کنگره به تازگی آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند تازه‌ترین سروده‌های خود را تا ۱۹ مرداد از طریق پیام رسان‌های واتساپ، تلگرام و ایتا به شماره ۰۹۳۳۹۸۴۲۳۶۲ ارسال کنند. سروده‌هایی که در کنگره سال‌های گذشته شرکت کرده باشد، از چرخه داوری خارج خواهد شد.
 
حیدری با بیان اینکه هر شاعر می‌تواند در هر بخش ۵ اثر به دبیرخانه ارسال کند، ادامه داد: آثاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کنند در قالب یک مجموعه منتشر خواهند شد.
 
وی با اشاره به میزان جوایز این دوره گفت: به شاعران برگزیده ۲۰ میلیون ریال و شاعران شایسته تقدیر هرکدام ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس کنگره در آیین اختتامیه اهدا می‌شود.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید