خبر فوری

عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکن ملی در بندرعباس آغاز شد

هرمزبان – با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکن ملی در بندرعباس آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ، بیان اینکه این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور به شمار می رود، اظهار کرد: در اراضی ۳۵۰هکتاری بندرعباس، ۱۰هزار واحد مسکونی با متراژ ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع ساخته می شود که این واحد ها دارای تاسیسات و زیرساخت های شهری، مسجد، مهدکودک، مدرسه، درمانگاه، کلانتری، ورزشگاه پارک و فضای سبز هستند.

آرش رضایی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت این پروژه ۴۸ماهه است ولی طبق برنامه ریزی انجام شده باید ۳۸ماهه تحویل داده شود، عنوان کرد: واحدهای مسکونی پروژه ۳۵۰ هکتاری بندرعباس در قالب ۶۰۵ بلوک ساختمانی طراحی شده که نیازمند سرمایه گذاری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر بندرعباس با پشتیبانی مالی اراضی ۳۵۰ هکتاری منجر به ارتقا کیفیت زندگی در بافت های هدف شهر می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان عنوان کرد: همچنین پروژه مسکونی تجاری دریای نور که به‌ صورت مشارکتی با بخش خصوصی با ۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری به مرحله بهره برداری رسیده و مرکز تجاری ۲۵۰ واحدی گامبرون که برای خدمات رسانی به شهرک پیامبراعظم (ص) احداث شده است، با حضور وزیر راه به بهره برداری رسید.

وی در پایان اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی پل پیامبر اعظم (ص) و کلنگ احداث ۲۵۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز در شهرک پیامبراعظم (ص) به زمین زده می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید