معلم گنبدی به عنوان نمونه کشوری برگزیده شد

گنبدکاووس – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: الناز کوسلی فرهنگی فعال در این شهرستان بر اساس نتیجه جشنواره “جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید” به همراه ۱۳ نفر دیگر به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد.

کمال الدین نظرنژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هزار و ۳۰۰ معلم گنبدی از طریق سامانه ضمن خدمت فرهنگیان در این جشنواره شرکت کردند که از مجموع آنان ۶۴ نفر به عنوان منتخب شهرستانی برگزیده شدند.

وی ادامه داد: از مجموع معلمان برگزیده در مرحله شهرستانی، ۱۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که هشت نفر از آنان در جمع ۱۵ معلم برتر از گلستان برای شرکت در مرحله کشوری معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس افزود: “سیف الدین هلاکویی، بهنام هلاکو، بی بی عایشه علی پور، بی بی مرضیه شیرمحمدی، مریم پورقاضی، محمدصحت پارسه، طاهره شهرکی و الناز کوسلی” هشت معلم منتخب راه یافته از این شهرستان به مرحله کشوری هستند.

نظرنژاد گفت: در مجموع از تمام استان‌های کشور ۳۳۸ نفر با شرکت در جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی به مرحله کشوری راه یافتند که ۱۴ نفر آنان به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند که یکی از آنان الناز کوسلی از گنبدکاووس است.

وی بیان کرد: ۱۴ معلم برگزیده کشوری شنبه هفته آینده در مراسمی با حضور رییس جمهوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس اظهارداشت: امسال به دلیل شرایط کرونا و رعایت شیوه‌نامه بهداشتی تمام مراحل جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید از طریق سامانه ضمن خدمت فرهنگیان انجام شد.

نظرنژاد افزود: هم اکنون سه هزار و ۸۰۰ فرهنگی کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را در گنبدکاووس بر عهده دارند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت افزون بر ۸۵ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید