خبر فوری

برگزاری مسابقه کتابخوانی «علی از زبان علی»

مسابقه کتابخوانی «علی از زبان علی» به مناسب شب‌های قدر و به همت پاتوق کتاب برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ مسابقه کتابخوانی «علی از زبان علی» به مناسبت شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) به همت کتابخوان پاتوق کتاب و دفتر نشر معارف برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند، با دانلود و مطالعه این کتاب ارزشمند از طریق سایت و اپلیکیشن پاتوق کتاب به نشانی https://patogh.mobi و یا خرید آن از کتابفروشی‌های معتبر در سراسر کشور، از ۱۰ تا ۱۵ اردیبهشت در این مسابقه شرکت کنند.
 
این کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان در طرح بهار کتاب نشر معارف نیز در دسترس علاقه‌مندان است و می‌توانند نسخه الکترونیک آن را با ۳۰% تخفیف از طریق اپلیکیشن کتابخوان پاتوق کتاب تهیه کنند.
 
کتابخوان پاتوق کتاب، ضمن لحاظ امتیاز باشگاه مخاطبین پاتوق کتاب، برای تمامی شرکت‌کنندگان در آزمون این مسابقه (معادل درصد کسب شده آنها)، در انتهای مسابقه به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که امتیاز بالای ۸۰ درصد کسب کرده باشند، به قید قرعه، جایزه نقدی ۲ میلیون ریالی به نفرات اول تا سوم، جایزه نقدی یک میلیون ریالی به نفرات چهارم تا ششم و اعتبار خرید ۵۰۰ هزار ریال به نفرات هفتم تا دهم تقدیم می‌کند.
 
یادآور می‌شود؛ کتاب «علی از زبان علی» نوشته حجت‌الاسلام محمد محمدیان دربردارنده گزارش‌های تاریخی و روایی براساس سیر طبیعی گفتار‌های اجتماعی و سیاسی است و نه عهده‌دار بیان معارف عمیق توحیدی. در واقع این کتاب از اول تا آخر از زبان حضرت علی‌(ع) است و پاورقی جزئی دارد. درواقع  این  اثراز دقیق‌ترین و خواندنی‌ترین زندگی‌نامه‌ها درباره امیرالمؤمنین‌(ع) محسوب می‌شود که نویسنده با استفاده از منابع دست‌اول و مطمئن شیعه و اهل سنت به نگارش آن پرداخته است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید