توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی توسط بسیج در بندرلنگه+ ویدیو

فرمانده سپاه شهرستان بندرلنگه از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرلنگه، امشب به همت بسیج سازندگی هرمزگان و ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان بندرلنگه ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بندرلنگه  توزیع شد. 

حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در حاشیه این رزمایش ، اظهار داشت: در روز میلاد کریم اهل‌بیت(ع) که مظهر جود صفا و بخش بود به همت بسیج سازندگی هرمزگان و سپاه شهرستان بندرلنگه شاهد توزیع اقلام معیشتی بین نیازمندان شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: از همه برادران عزیز میخواهم در این خصیصه اخلاقی از اولیاء دین تبعیت کنند، اکثر اولیاء دین دو اثر از بندگی خدا بر بدن آن‌ها مانده بود یکی بر پیشانی که اثر سجده بود و دیگر بر دوششان که اثر حمل کیسه‌های غذا بر درب خانه فقرا بود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: ماه رمضان بهترین زمان برای انجام انفاق و کمک به محرومان و تبعیت و تاسی از معصومان (ع) است.

اسحق موذن‌نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان بندرلنگه در ادامه گفت: در راستای رزمایش مواسات و همدلی در قالب برنامه های قرارگاه طرح تحول محلات ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۵۰۰ هزارتومام بین افزاد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید