خبر فوری

کریستیانو رونالدو به پایان راه خود در یوونتوس رسیده؛ پاری سن ژرمن مقصد احتمالی فوق ستاره پرتغالی

هرمزبان – کریستیانو رونالدو، دوران حضور خود در یوونتوس را تمام شده می بیند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، اوضاع برای کریستیانو رونالدو در سومین فصل همکاری با یوونتوس نیز مطابق انتظار پیش نمی رود. ناکامی آنها این بار فقط به لیگ قهرمانان اروپا محدود نمی شود بلکه یوونتوس پس از 9 سال در آستانه از دست دادن اسکودتو است. در این شرایط انتقادات از کریستیانو رونالدو در یوونتوس به اوج خود رسیده است و حتی هواداران بیانکونری نیز خواهان جدایی او هستند.
کریستیانو رونالدو به پایان راه خود در یوونتوس رسیده و نسبت به خروج از تورین مصمم است. یوونتوس با پیرلو یا بدون پیرلو، با سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یا بدون سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دیگر تفاوتی برای ستاره پرتغالی ندارد. رونالدو در مقایسه با فصول درخشان خود در رئال مادرید، 3 فصل ناموفق را در یوونتوس سپری کرد و اکنون دیگر شرایط برای ادامه همکاری او با یوونتوس مهیا نیست.
طی هفته های اخیر نام منچستریونایتد در رابطه با رونالدو مطرح شد اما پاری سن ژرمن، گزینه اصلی ستاره پرتغالی است. رونالدو در سال های پایانی دوران حرفه ای خود می خواهد در تیمی باشد که برای قهرمانی در چمپیونزلیگ رقابت می کند و می تواند شانس فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد. از نظر او، پاری سن ژرمن بهترین گزینه برای رسیدن به این مهم است.
توفان توییتری هواداران یوونتوس در اعتراض به بازی های اخیر رونالدو در ایتالیا سوژه شد. بعد از آن ماجرای دیوار دفاعی و نپریدن، این بار رونالدو با موقعیت گل از دست رفته یوونتوس سوژه شد. به نقل از فوتبال ایتالیا، کریستیانو رونالدو پس از گلزنی خود در دیدار 7 آوریل مقابل ناپولی در سری آ که با برتری 2-1 یوونتوس همراه شد، تاکنون نتوانسته است گلی به ثمر برساند. هوادارن یوونتوس به خاطر از دست دادن موقعیت مسلم گلزنی رونالدو، مقابل فیورنتینا که منجر به از دست دادن دو امتیاز حساس برای یوونتوس شد، از ستاره پرتغالی تیم خود عصبانی هستند.
رونالدو در حال حاضر با به ثمر رساندن 25 گل آقای گل رقابت های سری آ است اما هوادارن یوونتوس از عملکرد چند ماه اخیر این بازیکن رضایت ندارند. به همین دلیل با توفان توییتری، اعتراض خود را نسبت به کیفیت اخیر رونالدو نشان دادند. مدیر برنامه های رونالدو با منچستر یونایتد در تماس است تا نظر مدیران این باشگاه را برای خرید رونالدو جلب کند، رونالدو با 31 میلیون یورو بیشترین حقوق را در سری آ دارد و برای پیوستن به شیاطین سرخ باید از حقوق بالای خود صرف نظر کند.
چند ماهی از حضور مائوریسیو پوچتینو در پاریس می گذرد و از آن زمان در حال جنگیدن برای دفاع از عنوان قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه و رساندن مجدد این تیم به فینال لیگ قهرمانان است. آنها فردا باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی به میدان بروند و نیمار یکی از بازیکنانی است که می تواند نقش مهمی در تعیین نتیجه این بازی داشته باشد. حال مائوریسیو پوچتینو، می گوید که مربی نیمار بودن برایش لذت بخش است چرا که این بازیکن بسیار فروتن است که به حرف های مربی گوش کرده و همیشه از دستورات فنی پیروی می کند. او در مورد مهاجم برزیلی خود گفت:
کار کردن با نیمار خیلی راحت است زیرا نیاز کار چندانی انجام دهید. از همان روز اول نیمار آماده تلاش کردن بود. او بسیار متواضع است به حرف ها گوش می دهد و همیشه دستورات فنی را به بهترین شکل قبول می کند. بازیکنان برزیلی همگی درونشان استعدادی خاص دارند. عاشق فوتبال بازی کردن هستند و انگار این کار برایشان مثل رقص است. جوری بازی می کنند انگار در حال رقصیدن هستند. وقتی در پاری سن ژرمن بودم، رونالدینیو هم تیمی من بود و حالا هم با نیمار کار می کنم. برزیلی ها باید حس خوبی داشته باشند و خوشحال باشند تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.
از زمان حضور مالکان جدید در پاری سن ژرمن این تیم در لیگ فرانسه عملکرد خوبی داشته است اما هنوز نتوانسته در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد. آنها پارسال به فینال رسیدند و در نهایت توسط بایرن شکست خوردند اما پوچتینو می گوید این تیم ابزارهای لازم را دارد تا این بار عملکرد بهتری داشته باشد. او در این باره گفت:
هدف پاری سن ژرمن در 10 سال اخیر فتح لیگ قهرمانان بوده است و مالکان باشگاه تلاش زیادی کرده اند تا تیم در این تورنمنت حاضر باشد و قهرمان شود. با این وجود همیشه برداشتن قدم آخر سخت ترین کار است. اگر به خاطر داشته باشید، در تاتنهام هم همیشه در قدم آخر به مشکل می خوردیم اما پاری سن ژرمن توانسته امسال به خوبی در لیگ قهرمانان پیش بیاید و تنها باید پیروز شود. چنین حسی را دوست دارم. از این حس که باید در تمام مسابقات پیروز شوید خوشم می آید.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید