خبر فوری

استاندار:هفته هرمزگان فرصتی برای معرفی توانمندی‌های آن به همگان است

هرمزبان – استاندار هرمزگان با اشاره به چهارم تا دهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته هرمزگان گفت: این امر بستری فراهم می‌کند که تمامی توانمندی‌های استان یکجا و در ابعادی وسیع در سطح ملی و حتی جهانی به همگان معرفی شود.

فریدون همتی روز یکشنبه با صدور پیامی، فرارسیدن هفته هرمزگان را به مردم این استان تبریک گفت و افزود:  نامگذاری هفته هرمزگان با تصویب شورای فرهنگ عمومی استان، حرکتی مبتکرانه و هوشمندانه در راستای معرفی فرصت‌های بالفعل و بالقوه هرمزگان در جهت ساختن آینده‌ای روشن برای این استان است.
وی بیان داشت: هرمزگان سرزمین فرصت‌های بزرگ و استانی سرشار از تنوع، نعمت، ظرفیت‌های بکر و ناشناخته و بستری ویژه برای تحقق آرزوها و ایده های خلاق است و دروازه های این سرزمین همیشه بر روی تمام اقوام باز بوده است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: در این راستا همه اداره‌ها، تشکل‌ها، نهادها و دستگاه‌های استان پای کار آمدهاند و امسال قدم نخست مستحکم برداشته شد که با توجه به محدودیت‌های کرونایی، تلاش و جدیت همه بخش‌ها قابل تقدیر است.
همتی گفت: هرمزگان مستحق آن است که در ابعاد و گستره ملی و بین‌المللی معرفی شود و هفته هرمزگان زمان مناسبی برای نشر فرهنگ، هنر، آیین ها، رسوم، باورها و استعدادهای گردشگری، سرمایه ای، تجاری، صنعتی و غیره این استان است.
وی در پایان فرارسیدن هفته هرمزگان را به همه مردم این استان که مدافعان اصلی خلیج فارس و مرزهای آبی و هویتی ایران اسلامی هستند، تبریک گفت و اظهارامیدواری کرد: امیدوارم همگان با همکاری یکدیگر بتوانند، گام‌های موثری در راه پیشرفت همه‌جانبه استان هرمزگان بردارند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید