خبر فوری

پرسپولیس به دنبال پنجمین پیروزی؛ الوحده قربانی بعدی؟

هرمزبان – پرسپولیس در پنجمین بازی به دنبال پنجمین پیروزی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس ایران و الوحده امارات در پنجمین دور رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم می روند. پرسپولیس ایران و الوحده امارات در پنجمین بازی مرحله گروهی در گروه E به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس که به دلیل قهرمانی در لیگ ایران به طور مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شد و در سید یک نیز حضور یافت، هم اکنون نیز در رده نخست جدول لیگ برتر ایران قرار دارد. سرخ ها در 20 بازی گذشته 11 پیروزی، 8 تساوی و 1 شکست در کارنامه خود داشته است.
آن ها همچنین آمار 27 گل زده و 10 گل خورده به ثبت رسانده اند و با 41 امتیاز صدرنشین لیگ برتر ایران هستند. پرسپولیس همچنین در یک شانزدهم نهایی جام حذفی، مس نوین کرمان، تیمی از لیگ دسته دو را شکست داد. اما لیگ قهرمانان آسیا؛ پرپسولیس در بازی نخست موفق شد همین الوحده امارات را با تک گل سید جلال حسینی با نتیجه 1 بر 0 شکست دهد. سرخ ها در بازی دوم با نتیجه 3 بر 1 الریان قطر را شکست دادند و در بازی چهارم گوای هند را 2 بر 1 شکست دادند. آخرین بازی پرپسولیس نیز با گوا بود که 4 بر 0 به سود سرخ ها به پایان رسید. پرسپولیس هم اکنون با 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تقریبا صعودش قطعی شده است.
در آن سوی میدان، الوحده امارات به خاطر مقام سومی در فصل گذشته لیگ امارات موفق شد راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شود و در این مرحله موفق شد با پیروزی 2 بر 1 برابر الزورای عراق راهی مرحله گروهی شود. الوحده امارات در لیگ امارات روزگار خوبی ندارند و به احتمال فراوان سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022 را نیز کسب نمی کنند. الوحده در 23 بازی گذشته، 9 پیروزی داشته است، 8 تساوی و 6 شکست. آن ها همچنین آمار 41 گل زده و 29 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با 35 امتیاز در رده هشتم جدول جای دارند.
الوحده همچنین در جام رئیس دولت امارات برابر النصر امارات حذف شد و در جام اتصالات نیز برابر الوصل امارات شکست خورد و حذف شد. اما لیگ قهرمانان آسیا؛ الوحده در بازی نخست با نتیجه 1 بر 0 مغلوب پرسپولیس شد. اماراتی ها در بازی دوم برابر گوای هند بدون گل متوقف شدند و در بازی سوم با نتیجه 3 بر 2 الریان قطر را شکست دادند. الوحده در آخرین بازی اش نیز موفق شد 1 بر 0 الریان قطر را شکست دهد. الوحده هم اکنون با 7 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و برای صعود به مرحله بعد، به پیروزی در این بازی نیاز دارند.
 فرشاد فرجی که ماه گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بود و به علت حضور در قرنطینه نتوانست از ابتدای مسابقات پرسپولیس را در لیگ قهرمانان همراهی کند، امروز نخستین تمرینش را با تیم انجام داد. فرجی که دیروز جواب تستش به کادر پزشکی رسید در این تمرین پابه‌پای سایرین تمرین کرد و در پایان نیز دقایقی بیشتر زیر نظر مربی بدنساز اختصاصی کار کرد. او می‌تواند در دیدار با الوحده برای پرسپولیس بازی کند.
ین در حالی است که غیر از تیم گوا، تیم‌های پرسپولیس ایران، الوحده امارات و الریان قطر در جزیره گوا حضور دارند. در این زمینه، رفتار حرفه‌ای کادرفنی، بازیکنان و همراهان کاروان پرسپولیس ایران در حفظ حریم بهداشتی و حباب پزشکی قابل تحسین است. تمام اعضای تیم در جزیره گوا به صورت مرتب و بعد از هر بازی، تست PCR را پشت سر می‌گذارند و تحت مراقبت کامل هستند تا شرایط قرنطینه را حفظ کنند.
همچنین نمایندگان کنفداسیون فوتبال آسیا در نشست امروز، ضمن برشمردن مجدد نکات مربوط به پروتکل‌های ابلاغی برای مقابله با کرونا، نسبت به برخورد با نادیده گرفتن این موارد هشدار داد. یکی از مدیران ارشد AFC در این ارتباط، با اعلام اینکه با مشاهده خروج تعدادی از اعضای یکی از تیم‌ها، خارج از حباب پزشکی تعیین شده، آن افراد به قرنطینه 72 ساعته فرستاده شده‌اند، خواهان رعایت دقیق همه موارد از سوی تیم‌های حاضر در جزیره گوا شد.
آخرین تمرین شاگردان گل‌محمدی پیش از دیدار برگشت با الوحده امارات از ساعت 18:30 به وقت محلی در زمین آتوردا آغاز شد. پیش از شروع تمرین بازیکنان در چند گروه به کار با توپ و نگه داشتن توپ روی هوا پرداختند. بعد از گرم کردن، آقاوسط در قالب سه گروه انجام شد. پس از آن استارت‌های سرعتی در دستور کار قرار گرفت. در بخش بعدی نیز آخرین کارهای تاکتیکی برای بازی برگشت با الوحده مرور شد.
تمرین امروز سبک بود و بعد از 50 دقیقه به پایان رسید. فرشاد فرجی که ماه گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بود و به علت حضور در قرنطینه نتوانست از ابتدای مسابقات پرسپولیس را در لیگ قهرمانان همراهی کند، امروز نخستین تمرینش را با تیم انجام داد. فرجی که دیروز جواب تستش به کادر پزشکی رسید در این تمرین پابه‌پای سایرین تمرین کرد و در پایان نیز دقایقی بیشتر زیر نظر مربی بدنساز اختصاصی کار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید