خبر فوری

۵۰ درصد گوشت مرغ مورد نیاز بندرعباس تامین می‌شود

هرمزبان – رییس اتحادیه مرغ فروشی‌های بندرعباس گفت: این شهرستان درحالت عادی روزانه ۷۰ تن گوشت مرغ نیاز دارد که درحال حاضر ۵۰ درصد آن تامین می‌شود.

علی رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ درحال حاضر که ماه مبارک رمضان است نیاز شهرستان بندرعباس به روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ افزایش یافته است و با کمبود این گوشت روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان مسوول تولید و تامین گوشت مرغ تا در واحد صنفی است که علت کمبود کنونی در بازار را بهتر می‌تواند برای مردم شرح دهد، این سازمان و اداره کل دامپزشکی هرمزگان می‌گویند شیوع بیماری آنفولانزا در مرغداری های بستک موجب این کمبود در بازار شده است.

وی اضافه کرد: مساله دیگر همکاری نه چندان مناسب مرغداری ها و وجود مرغ‌گردان‌ها یا همان دلالان در چرخه توزیع مرغ نیز بر مشکل‌ها افزوده است به گونه‌ای که برخی از این‌ها مرغ را از تولید کنندگان خریداری و کشتار کرده و به کسی که مبلغ بیشتری بپردازد می‌دهند.

رییس اتحادیه مرغ فروشی‌های بندرعباس تصریح کرد: علاوه براین کشتارگاه‌ها اطلاعات را به موقع منتشر و در اختیار واحدهای صنفی قرار نمی‌دهند، همچنین به واحدهای صنفی که تازه ساماندهی شده‌اند مرغ تحویل نمی‌دهند.

رحیمی تاکید کرد: هر میزانی مرغ در اختیار واحدهای صنفی قرار گیرد در بازار توزیع می‌کنند تا مردم در تامین غذای مورد نیاز خود دچار مشکل نشوند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *