خبر فوری

انتقال پایدار گاز به صنایع هرمزگان در اولویت است

هرمزبان- مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز ، انتقال پایدار گاز به صنایع هرمزگان را از مهم ترین اولویت های این منطقه عنوان کرد و گفت: در این راستا عملیات تعویض شیر ۱۰ اینچ انشعاب کارخانه فولاد هرمزگان در کمتر از ۷ ساعت در هفته اول اردیبهشت با موفقیت انجام شد.

علیرضا عربلو روز شنبه دراین زمینه به رسانه ها اعلام کرد: این اقدام در اسرع وقت و با توجه به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازات دریافت شده از شرکت گاز استان هرمزگان نشستی در هنگام تعمیرات در CGS  فولاد هرمزگان و لزوم تسریع در ایمن سازی خط لوله ۱۰ اینچ کارخانه فولاد هرمزگان منشعب از خط لوله انتقال گاز ۲۰ اینچ کارخانه آلومینیوم المهدی انجام شد.
وی ادامه داد: شیر ۱۰ اینچ جایگزین، پس از انجام تست های لازم و در زمان قطع گاز جهت نصب اسکرابر توسط تیم تعمیرات مرکز بهره برداری خطوط لوله بندرعباس با یک گروه عملیاتی و کمتر از ۷ ساعت تعویض شد.
به گفته مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز، خط انشعاب ۱۰ اینچ انتقال گاز، وظیفه گاز رسانی به مجتمع صنعتی فولاد هرمزگان واقع در غرب استان هرمزگان را بر عهده دارد بنابراین کاهش زمان قطع گاز برای آن مجتمع از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.
عربلو اضافه کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق، این تعمیرات با رعایت کامل مسائل ایمنی و با همکاری کارکنان مرکز بهره برداری خطوط لوله بندرعباس واحد معاونت عملیات خطوط لوله، واحدهای شیرهای خودکار، امور بازرسی فنی، دیسپچینگ، HSE  و پدافند غیر عامل، حمل و نقل و خدمات اجتماعی و رفاهی واحد منابع انسانی با موفقیت به پایان رسید.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید