خبر فوری

خاطرات خواندنی شهدا از ماه رمضان در جبهه‌ها فوتوکلیپ شد

ویژه برنامه «مشق عشق» فرهنگسرای اندیشه، فوتوکلیپی از حال و هوای ماه رمضان در جبهه‌ها است که از خاطرات شهدا نقل شده است.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، خانه فرهنگ نیایش به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان چند برنامه متناسب با حال و هوای معنوی ماه مهمانی پروردگار طراحی کرده است.
 
خاطرات معنوی روز‌های ماه رمضان در جبهه‌ها یکی از بخش‌های بسیار خواندنی در تاریخ دفاع مقدس است. خاطراتی که بیانگر روح معنوی حاکم بر جبهه‌ها در کنار شوخی‌های رزمندگان با یکدیگر است. ویژه برنامه «مشق عشق» این خاطرات را به شیوه‌ای هنرمندانه روایت کرده است.
 
این برنامه فتوکلیپی از خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس از ماه مبارک رمضان است که از طریق شبکه‌های اجتماعی خانه فرهنگ نیایش منتشر می‌شود.
 
از دیگر برنامه‌های این مرکز در ماه رمضان ویژه‌برنامه رهروان سحر آماده‌سازی سحری و توزیع بین پاکبانان شهر است.
 
خانه فرهنگ نیایش همچنین تلاش کرده ضمن بازخوانی چند خطبه مهم از نهج البلاغه، مفاهیم سودمند و آموزه‌های اخلاقی آن را به مخاطبانش ارائه کند. ویژه‌برنامه «ره توشه» شامل حکمت‌های علوی برگرفته از کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه است که از طریق فضای مجازی خانه فرهنگ نیایش در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود. 
 
برگزاری جلسات مجازی ختم قرآن کریم با عنوان «ختم نور» به صورت روزانه از برنامه‌های دیگر خانه فرهنگ نیایش است. در این برنامه ضمن جزءخوانی، آیاتی از همان جزء تفسیر می‌شود.
 
علاقمندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های مجازی خانه فرهنگ نیایش می‌توانند به آدرس khaneh_farhange_niyayesh مراجعه کنند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید