کشف 11 میلیاردی کالاهای قاچاق در قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان،سردار"عزیزاله ملکی"گفت:در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان قشم در ادامه طرح های پاکسازی نقاط آلوده ، روز گذشته با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی سه انبار دپوی کالای قاچاق را در شهر "درگهان " شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از محل ، در مجموع  72 هزار و 947 ثوب انواع البسه زنانه ، سه هزار و 300 ثوب زیرپوش مردانه ، 125 عدد پتوی بچه گانه و 460 حلقه لاستیک خودرو سنگین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه 11 میلیارد و 720 میلیون ریال است، تصریح کرد : پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند و تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید