خبر فوری

مذاکرات بارسلونا و مسی بر سر تمدید قرارداد؛ احتمال کاهش دستمزد فوق ستاره آرژانتینی

هرمزبان – فوق ستاره آرژانتینی کاتالان ها برای تمدید قرارداد با این باشگاه باید به طور موقت دستمزد خود را کاهش دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و 33 ساله باشگاه بارسلونا تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از رادیو کاتالونیا، خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه بارسلونا پیشنهاد تمدید قرارداد خود را به لیونل مسی ارائه کرده است. در صورتی که مسی این پیشنهاد را بپذیرد، دستمزدش کاهش خواهد یافت اما در صورتی که وضعیت مالی باشگاه بارسلونا بهبود پیدا کند، دستمزد او مجددا افزایش پیدا خواهد کرد. این فوق ستاره آرژانتینی هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است.
رئیس جدید بارسلونا در بدو ورود به شهر سویل خبر از پیشرفت در مذاکرات تمدید با لیونل مسی داد. فوق ستاره آرژانتینی با توجه به شرایط نجومی قراردادش که افشای مفاد آن جنجالی بزرگ را در دنیای فوتبال ایجاد کرد، هنوز با بارسا برای تمدید به توافق نرسیده است. او با وجود اینکه تابستان قصد خروج از بارسا را داشت، به تدریج در شروع فصل نقش کلیدی‌اش در بلوگرانا را پس گرفت.
مسی در حال حاضر روندی صعودی را در بارسلونا سپری می کند و به نظر  می آید حالا از حضور در کاتالونیا خوشحال است. کمتر از 80 روز دیگر به پایان قرارداد مسی باقی مانده و همچنان گمانه زنی ها در مورد آینده او ادامه دارد. خوان لاپورتا رئیس جدید بارسلونا مسئول متقاعد کردن مسی برای تمدید است و امروز ادعا شد که اولین پیشنهاد رسمی خود را نیز به مسی ارائه داده است.
کاروان بارسلونا ساعاتی پیش وارد شهر سویل شد چرا که فردا فینال کوپا دل ری را باید در ورزشگاه لاکارتوخا برابر بیلبائو برگزار کنند. لاپورتا نیز بازیکنان و کادر فنی را همراهی می کرد. او در بدو ورود و در فرودگاه مورد محاصره خبرنگاران قرار گرفت و در پاسخ به سوالی در مورد آینده مسی گفت:« مذاکرات تمدید با مسی به خوبی و در مسیر درستی پیش می رود.»
مدیر ورزشی سابق باشگاه بارسلونا اعتقاد دارد، مسی از همین حالا تصمیمش در مورد آینده را گرفته است. به نقل از آ اس، آندونی زوبی زارتا، دروازه بان سابق اتلتیک بیلبائو و بارسلونا که تا سال 2015 نیز در سمت مدیر ورزشی باشگاه آبی و اناری پوش فعالیت می کرد، در گفتگویی در مورد فینال کوپا دل ری که فردا برگزار می شود، صحبت کرد اما بخش اعظمی از صحبت های او روی آینده لیونل مسی تمرکز داشت.
با توجه به این که زوبی زارتا تجربه کار کردن با مسی را دارد، شنیدن نظر او می تواند جالب توجه باشد. زوبی زارتا می گوید که مسی تصمیمش در مورد آینده را از همین حالا گرفته است. او در این باره گفت:
مسی این حق را دارد تا در مورد آینده اش فکر کند و تصمیم بگیرد. مدیرعامل باشگاه گفته است که هر کاری در توانش باشد انجام خواهد داد تا او را در باشگاه نگه دارد. اگر مسی تصمیم بگیرد بماند که عالی است. اگر هم نماند باید به کارمان ادامه دهیم. اگر تصمیم بگیرد برود، با وجودی که می دانم برخی از همین حالا به دنبال این هستند که پیراهن او را بازنشست کنند، یک نفر از تیم جوانان بارسا باید پیراهن او را بپوشد. زندگی ادامه دارد.
زوبی زارتا در ادامه گفت:
در روند تصمیم گیری، اتفاقاتی که برایتان می افتد نیز تاثیر دارند. برخی عوامل روی تصمیم فرد تاثیر می گذارند اما به نظر مسی همین حالا هم تصمیمش را گرفته است. دیدار فینال جام حذفی یکی از عوامل تعیین کننده است که به پافشاری او بر تصمیمش کمک خواهد کرد اما به نظرم انقدر پر اهمیت نیست. او دیگر یک بازیکن کهنه کار محسوب می شود و همه ما روزهایی داشته ایم که دیگر از فوتبال خسته شده ایم. مسی فوتبالیست است و یک کالای تجاری نیست. به قدری باتجربه شده است که بداند تیم گاهی می برد و گاهی می بازد. مساله این است که او حس خوبی در بارسا دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید